6 Temmuz 2014 Pazar

DREAMCATCHER

Dreamcatcher yaptım ^^
Dreamcatcher kötü rüyalardan korunmak için kullanılıyor.Mistik bir yöntem...
Ben inanmıyorum açıkçası. Lakin görüntüsü çok hoşuma gitti. 
Geçen sene izlediğim 'The Heirs' adlı kore dizisinde görmüştüm ilk defa.O kadar güzel geldi ki gözüme, hemen yapmalıyım dedim :) Her şeye merak etmelerimle meşhurumdur. Bi merak salmadığım bu kalmıştı :) İnternetten yapım aşamalarını gösteren videolar izledim. İlk yaptıklarım pek bir şeye benzemedi ama sonra yaptıklarım da sonuç bu ^^






Kırmızılı olanı kendim için yaptım. Diğerini ise bir mektup arkadaşım için :) Yapımı kolay ve eğlenceli. Üstelik çok hoş bir görüntüsü de var ^^ 

4 yorum:

  1. gerçekten çok güzel olmuş. bu arada mektup arkadaşım mı dedin ? Bende mektuplaşıyorum istersen seninle de arkadaş olmak isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mektup arkadaşıma gönderdim :) Güzel olur,sevinirim :)

      Sil