17 Temmuz 2014 Perşembe

EL EMEĞİ AYRAÇ :)

Merhaba :) Yeni bir şeyle karşınızdayım.Yaptığım ayraçları paylaşacağım sizlerle ^^ Eskiden fotoğrafların yanında film verirlerdi hatırlarsanız :) Kahverengi ve tam da bu boyutlarda. Heh işte onları alıyorsunuz çamaşır suyuyla bir güzel yıkıyorsunuz.Çamaşır suyunda çok bekletmemek gerekiyor fakat.Çünkü kalıcı lekeler bırakabiliyor.Yıkama işleminden sonra kurdele ya da renkli iplerle kenarlarını gidiyorsunuz.En sonki işlem ise içine şirin,rengarenk çiçekler yerleştirmek :) Çiçekler haricinde yazı da yazabilirsiniz.Vee ayracınız tamam ^^




8 yorum:

  1. merhabalar,

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim.

    sevgiler
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^
      Hoş geldiniz, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ayraçlar harika ellerine sağlık :) Genelde keçe ile yapıyorum. Bu yaptıkların çok farklı ve güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Senin de ellerine,emeğine sağlık ^^

      Sil
  3. söz verdiğim gibi geldim ve ilk yazını çok beğendim. Gerçekten iyi fikir. Bir kitap ayracı koleksiyonu yapan biri olarak söylüyorum bunu :9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Beğenmene sevindim.Çok severim,bende ayraç koleksiyonu yapıyorum :)

      Sil
  4. Ne güzel bir ayraç olmuş ellerine sağlık... görüşmek üzere

    YanıtlaSil