11 Ocak 2015 Pazar

DREAMCATCHER

Merhabalar :) Herkese mutlu ve huzurlu pazarlar diliyorum.Gününüz bol gülümsemeli olsun ^^ Uzun zamandır buralarda yokum.Her ne kadar çok istesem de yazmayı okuldu,derslerdi, ödevlerdi derken zaman ayıramadım.Sanırım bu okul bitene kadar böyle sürüp gidecek :/ Ama tabi ki elimden geldiğince boş vakitlerimde yazmaya çalışacağım :')
Gelelim asıl meseleye.
 'Dreamcatcher'
Sanırım ben bunlarla kafayı bozdum ^^
Her ne kadar beceremesem de çok güzel gözüküyorlar gözüme :') Üstelik yapımının kolay ve zevkli olması ayrı bir ilgi meselesi.Önceki yazılarımda bahsetmiştim sanırım, 'The Heirs' dizisinde gördükten sonra yapmaya başladığımı.  
Kore dizileri izleyen biriyseniz eğer görmemiş olmanız ve Kore'de ne kadar tutulan bir şey olduğunu bilmemeniz imkansız.Koreli bir arkadaşım benden 'Dreamcatcher' isteyince çok şaşırmıştım.Acaba neden oradan almıyor da benden istiyor diye.Sonra merakımı gidermek amaçlı sordum ve ilk çıktığı zamanlarda istediği için orada henüz yaygın bir şekilde satılmadığını ve bu yüzden alamadığını söylemişti.Arkadaşım da tıpkı ben gibi bayılıyor 'Dreamcatcher'lere ^_^ 
Bu 'Dreamcatcher'ı da yeni yaptığım için sizlerle paylaşmak istedim :') 
Yeni bir yazı da tekrar görüşmek üzere ^^
Herkese musmutlu günler :)
~~ Hoşça'kalın ~~




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder