1 Nisan 2015 Çarşamba

A Cutie Shop~ Mutluluk Sebebi Paket!

Merhabalar ^_^
Çok mutlu bir gün geçirdim bugün.Okula gitmek ve hasta olmak dışında :/ Okulumu, hocalarımı çok seviyor olsam bile hastayken pek çekilir olduğu söylenemez.
Neyse ki ders bitimi koşa koşa eve geldim.Ve üstümdeki yorgunluğu atabilmenin yollarını aramaya başladım :')
Okul çıkışı direkt eve gelmek ve bir keyif çayı eşliğinde kitap okumak paha biçilmezdi elbette! Eee bir de arkadaşınız ziyaretinize gelmişse, o gün en güzel gün oluveriyor.
Nasıl olmasın?
Size değer veren insanların her türlü derdinizi, sıkıntınızı ve hastalığınızı unutturduğu da aşikâr.
Gelelim en tatlış meseleye *_*
Çok tatlı bir paket karşıladı bugün beni okul dönüşü.Açar açmaz yüzümde kocaman bir gülümseme ve içimi içime sığdırmayan tatlı bir sevinç oluşuverdi.
Mektuplarımdan biri mi dersiniz yoksa sürpriz bir paket mi?
Hemen birkaç kareyle özetliyorum bu mutluluğumu neden bu kadar abarttığımı ♡


Tadaa!
Işte bu tatlış planner mutluluk sebebim!
Çok güzel ve çok çok sevimli bir şey bu *_*


Hep hayalini kurduğum planner ^_^ Lakin kullanmaya kıyabileceğimi pek sanmıyorum.


Sizler de bu cici planner'e sahip olmak isterseniz mutlaka bu şirin siteye uğramalısınız! Buyrunuz; 

Herkese musmutlu günler diliyorum.Huzur sizlerle olsun :) Görüşmek üzere ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder