6 Aralık 2015 Pazar

Mektup Arkadaşlığı ♡

Merhaba! 

Çok uzun zamandır yokum buralarda. Çok yazmak istesem de bir türlü fırsat bulup da yazamadım. Bölümüm itibariyle sürekli ödevler, makaleler ve kitaplarla meşgul olmak zorundayım. Bunu bir zorundalık olarak görmüyorum aslında. Ödevlerimi yaparken ya da kitap ve makale okurken her ne kadar yorulsam da çok da severek yapıyorum. Zaten insan bir şeyi severek yapmıyorsa o iş ona eziyetten başka bir şey değildir. Şayet severek ve isteyerek yapıyorsa da o kişiye neler katar neler..

Her neyse gelelim asıl konumuza :) Sizinle mektup arkadaşlığı hakkında az biraz konuşmaya geldim ^_^ Şöyle ki;

Her şeye merak salan bir insanımdır. Mektup arkadaşlığı serüvenim de ufak bir merakımla başladı. Daha sonra merakım ve ilgim zamanla arttı da arttı. Giderek daha da artmıyor değil. Zaten farklı kültür ve medeniyetleri tanımak benim için her zaman zevkliydi. Bu zevki bu serüvenle ikiye katlamış oldum. Bazen bunalıp, sıkıldığım anlarda keşke posta kutumda bir mektup olsa, okusam da şöyle sıyrılsam hayatın olumsuzluklarından diyorum. Lakin her zaman dolu olmuyor posta kutum :( 
Mektuplardan ziyade kartpostal takası yaparak da güzel anılar biriktiriyorum. Bir mektupla başlayan bu sevimli serüvenim umarım her daim devam eder. Mektupların samimiyetini inanın hiçbir yerde bulamazsınız. Çok farklı bir anlam ifade ediyorlar benim için.
Belki abartıyor gibi gelebilirim size. Lakin yaşamadan bilemezsiniz bu duyguyu! Gerçekten harika, tarifi imkansız bir duygu...
Beraber yaşayalım isterseniz ve posta kutumu da doldurmak isterseniz her zaman beklerim :) 

Buradan da iletişime geçebilirsiniz;
Nurylmaz11@gmail.com

Ve İnstagram hesabıma da beklerim;
Nurylmaz11



Şöyle bir iki fotoğrafımı paylaşmak istiyorum. Ne kadar güzel olduklarına siz karar verin :)  

Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Mutlu ve huzurlu Pazarlar dilerim. 

Posta kutularımızın mektup ve kartpostallar ile dolması ümidiyle :) 

Ayşenur








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder