5 Şubat 2016 Cuma

ALIEXPRESS ALIŞVERİŞİ

  
   Herkese merhabalar,

       Size Aliexpress sitesinden almış olduğum birkaç üründen bahsedeceğim ^_^ 

      Öncelikle fikir sahibi olmanız açısından siteden biraz bahsedeyim. 
Çin ve Kore ürünlerinin bulunduğu çok geniş kategorileri kapsayan harika bir site. Sitede çok fazla seçenek olduğu için de dolaşırken kendimi kaybettiğim doğrudur :D Sizler de bir ürün deyip on ürün almış olarak bulabilirsiniz kendinizi, aman dikkat edin :) 
       Bir ürünü birden çok firma satabiliyor doğal olarak. Güvenilirlik açısından sipariş sayısı fazla olan ve geri dönüş yapılmış ürünleri tercih etmenizi tavsiye ederimBu yüzden ürünü almadan önce biraz inceleme yapmak gerekiyor.
          Bu kısa bilgilendirme sonrası gelelim aldığım ürünlere;












Bu şirin kalemliği ithal ürünler satan birkaç sayfada çokça görmüştüm. Ve çok da beğenmiştim. Sitede de görür görmez hemen almak istedim ve aldım :')
Ben kalemlik olarak kullanmıyorum. Mektup arkadaşlarımdan gelen minik kartpostallarımı koydum içine. Çok tatlış oldular ^^



Ahh! Kalemlerim ♡ Dolma kalem sevdam hat kursuna başladığım zamanlarda başladı ki yaklaşık 6 ay önce kadardı. Mürekkebimin bozulması nedeniyle henüz kullanamamış olsam da çok seviyorum kalemlerimi. Ve kullanacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum :')



Son olarak gelelim gözlüğüme ^^
Yüzüme biraz büyükçe oldu lakin olsundu. Ben de fotoğraf çekimlerimde dekoratif amaçlı kullanıyorum :') 

Şimdilik bu kadarcık alışveriş ürünlerim. Ama sayılarının artacağını şimdiden söylemek hiç de zor değil. Çünkü almış olduğum ürünleri gerçekten çok beğendim. Kaliteli ve kullanışlılar. Eğer Aliexpress'ten herhangi bir ürün almak isterseniz ve takıldığınız herhangi bir şey olursa severek yardım ederim. Yorum ya da mail yoluyla sorularınızı sorabilirsiniz :) 
Görüşmek üzere...
Sevgiyle kalın ♡

2 yorum:

  1. kaç günde eline ulaştı acaba canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30-60 gün arası değişiklik gösteriyor. Benim en uzun sürede gelen ürünüm 45. gününde gelmişti :)

      Sil