Evde En Sevdiğim Köşe


    


    Selamlar! 
    İkinci günün sorusu ile devam ediyoruz :) Yayınlamakta biraz geciktim. Çünkü bahçe işleri şu sıralar baya yoğun ilerliyor. Ayın eskisi yenisi ekim işlerinde önemli bir hususmuş. Biz de takip edip, elimizden geldiğince uygulamaya çalışıyoruz :) Bu güzellikler de bugünden. Dağlara bayırlara çıktım. Mis gibiler, tazecik. Kekik gibi nefis bir bitkinin çalıdan yeşertiliyor olması, ahh ne güzel bir nimet!



    Gelelim sorumuzun cevabına;

2. Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir? 

    Şu sıralar başından kalkmadığım bir köşem var :) Ama en sevdiğim köşem diyemeyeceğim maalesef ki. Şöyle bol ipli, yumaklı, kumaşlı bir köşeye ihtiyacım var. Ama malum öğrencilik :) Ders çalıştığım minik bir masam var, katlanabilir taşınabilir. Genellikle yerde oturarak kullandığım. Bazen rahat çalışmak istediğimde yatağımın üzerine aldığım ama çoğunlukla yerde kullandığım... 
    Dedim ya en sevdiğim değil ama en çok uğradığım köşe. Bakmayın şikayet edercesine yazdığıma. Aksine seviyorum bu yoğunluk ve yorgunlukları. İlerde hatırlayacağım güzel anlar olarak kalacaklar. Minik masamı da yanımda bahçeye getireceğim hem. Güzelleştireceğim onu da. 
Hem gözüme hem de gönlüme hitap etsin dimi ama?

Yorumlar

fatmauzmez.blog dedi ki…
evet ilerde hepsi bunların anı olacak....
Merve dedi ki…
Mis gibi kokusu taa buralara kadar geldi Ayşenur, çok merak ettim yaşadığın yeri.. Doğayla iç içe huzur dolu olsa gerek..
mavilale dedi ki…
çalışma disiplinini kaybetmemen çok güzel. çoğu öğrenci arkadaştan duyduğum, çok kötü oldu, kitap bile okuyamıyoruz, diyorlar. bu süreçte iç disiplinini korumak önemli. sevgiler.
Kiremithanem dedi ki…
Çayırları bayırları nasıl özlediğimi anlatamam,birileri bahsedince bu özlemim körükleniyor sanki🧡
Ne mutlu sana.
Adsız dedi ki…
Yine harika bir yazı ellerinize sağlık sizide bloguma beklerim ve bi takibinizi alırım :)
oytunla hayat dedi ki…
Miss gibi dağ kekiği ♥ Burnuma geldi güzel kokusu resmen ♥
Yüreğimin İklimi dedi ki…
miss gibi kokar o otlar şimdi ne güzel
ezgi dedi ki…
Derslerinde kolaylık diliyorum :) İnan sonra hayat koşuşturması eklenince, ders yoğunluğu iyi güzel hoştu diyor insan hehehehhe :)

Oh taze kekik kokusuna bayılırım bayılırım... Afiyetle yiyin inşallah <3
Şevval dedi ki…
Güzel yazı olmuş. Ellerine sağlık :)
Derya dedi ki…
O sepetlere ve tabi içlerindeki tazecik yeşilliklere bayıldım ne şanslısınız.. Kesinlikle masanın son yeri çok iyi fikir :)
uzmanamator dedi ki…
güzel etkinlik olack belli
fatmauzmez.blog dedi ki…
Güzelleştirirsen sana özel hale gelir masan....
Zeynep dedi ki…
Ah o minik masa nasıl bir şekle bürünecek acaba o bahçenin ortasında. Masal gibi olacağı kesin, poz vereceği zamanı bekliyorum :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Bir gün fırsat bulursam şayet mini bi' doğa gezisi yapacağım sizler için, bol manzaralı fotoğraflar eşliğinde :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çabalıyorum. Umarım istikrarımı kaybetmem :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Kaç gel Sevgi ablacım, talan edelim dağları bayırları :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim. Tabii ki, ziyaret edeceğim mutlaka.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ne mutlu bana :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Hem de nasıl! Koklamalara doyamadığım bi' koku benim için :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim Ezgi ♥ Ben de öyle anımsamak istiyorum hep :)
Ben de ben dee :) Toplamaya başlamadan önce avcumun içine doldurup içime çekiyorum mis gibi kokularını, enerji depolamak gibi... :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim İlkaycım :) Dileyen herkese nasip etsin Allah ♥
Sevmek için güzelleştirmek lazım sanırım, bi' el atalım iyisi mi :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim, kıymetlerini bilenlerden olabiliriz umarım :)
Bakalım, paylaşacağım sizlerle de :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Bi' el atacağım en kısa zamanda inşaAllah :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
İnşaAllah en kısa zamanda fotoğraflayacağım :) Bakalım güzelleştirebilecek miyim :))