Evindeki nostaljik ya da antika bir objenin fotoğrafını hikayesi ile bizimle paylaşmak ister misin?

Selamlar :)
Bugün erkenden kalkıp taş fırın yapma işine koyulduk. Şimdi işten ufak bi kaçamak yapıp yazımı yazmaya geldim. Akşam da sizleri ziyarete geleceğim çünkü :)
Bugün sorusu en sevdiğimden. Zira antika eşyalara özel bir ilgim var. Kendi evim olsa heralde çoğunluğu bu eşyalar doldururdu :) Annem beni evden atmasın diye de birkaç tanesiyle yetiniyorum şimdilik :)
Aralarından en sevdiğimi paylaşacağım bugün sizinle. Daha önceki yazılarımdan birinde paylaşmıştım kendisini, şimdi yeniden tazeleyelim ;


Bu güzel kara kız babamın halasının kıymetlisi olur. Benim için de çok çok kıymetli. Başına her oturduğumda halamı anıyorum. Bazen konuşurken soruyor, benimki iş görüyor mu diye. Hem de nasıl görmek! Çok az özelliği olsa da çok dayanıklı ve ciddi manada iş görür bir halde. Yaklaşık 60 yaşında falan. Bu kumaşı Ezgi'nin bir yazısı vardı, oradan esinlenerek aldım ve çanta yaptım. Çok kullanışlı oldu.


Bunlar da yamuklu yumuklu bardak altlıklarım ♡


Defter dahi diktim bu güzel kızla. Daha ne olsun, dimi ama? 
İşte benim kıymetli antikam bu dikiş makinesi, bendeki yeri çok başka. Birlikte güzel işler ortaya koyuyoruz, emekdarımla :) 


Yorumlar

Kiremithanem dedi ki…
🙂 benim de böyle bir kızım var adı da Cherry çok keyiflidir onunla çalışmak.
Zaman Tuşu dedi ki…
Hepsi çok güzeller, hayran kaldım. Antika eşyaları severim ama bana ait bir şey maalesef ki yok. Belki gelecekte olur. :)
Yüreğimin İklimi dedi ki…
Benim de annemin dikiş makinası duruyor.
uzmanamator dedi ki…
Muhteşem işler çıkarmış ve belli ki seninle macerasına daha yeni başlamış 🤓🥰
mavilale dedi ki…
annemlerde de var bu makinadan. eskiden bununla dikiş dikerdim. o kadar uzun süredir makina çalıştırmadım ki şimdi cesaret edemedim makina almaya. şu an pişmanım. bu süreçten sonra ilk işim kendime dikiş makinası almak olacak. sevgiler
Bir başka gezgin dedi ki…
Yanlız ne kadar da hamaratmışsınız😊
deeptone dedi ki…
çok tatlııııı yaaaaa :) bir isim koy onaaa :) singer simge gibi hihihi :)
fatmauzmez.blog dedi ki…
babaannemin var bu dikiş makinasından almak istiyorum ama kullanamıyorum bu makinayı :((((
Adsız dedi ki…
Böyle bir dikiş makinesi bizde de var ama malesef bozuk. Evde ben kendimi bildim bileli öyle durur.
Akela dedi ki…
Elinize sağlık, çok güzel gözüküyorlar. El emeği göz nuru :)
Hikayesi biraz hüzünlendirdi :)
Yaptıkların çok hoş görünüyor, defter favorim :)
Zeynep dedi ki…
"Singer dikiş makinası, her genç kızın rüyası" :))
Böyle bir şey vardı :)) Bazen de "zetina" olurdu tabii o :)
ve gerçekten bir dönem herkesin başını döndürmüştü bu makinalar :)
İlla ki her eve girmiş, en havalı köşeyi yer edinmişti kendisine.
Sana da bir yolunu bulup gelmiş bak, ne varsa yine onda var, iyi bak kendisine :)
Ayrıca iyi ki de gelmiş, ne güzellikler çıkardın ortaya onun sayesinde.
Ah, defterini sevsinler :) Ben de bakıp bakıp mutlu oluyorum senin elinden uçup benim elime gelen defterime :)