Bugün kendini hangi renk hissediyorsun?

Selamlar :) 
Meydan okumanın ritmine yetişemiyorum sanırım, hep son anda yazıyorum. Gündüz yoğunluğum çok oluyor, akşam dinlenirken yazmak da iyi geliyor. O sebepten böyle oluveriyor :) 
 Az evvel yine kekik toplamadan geldim :) Biraz sırtımı dinlendirip bilgisayar başına geçtim. Kekik sonrası bir manzaram vardı ki sormayın! Renk tonları kendi aralarında ahenk oluşturmuş, görsel bir şölen hazırlamışlar adeta. Uzunca bir süre bakıp hafızama kazıdıktan sonra olmazsa olmaz fotoğrafla da ölümsüzleştirdik anı. Buyrun;




Şu renk tonlarına hayran kalmamak elde değil. Allah tefekkürümüzü artırsın dilerim. Nice güzellik için şükredebilenlerden eylesin bizleri. 
Bugün kendimi tam olarak şu gökyüzündeki renk gibi hissediyorum. Huzurlu, dingin....

Yorumlar

mavilale dedi ki…
en rangarenk gün seninmiş. bir filmde "tanrı ressam olmalı" diyordu. gün batımlarında hep aklıma gelir o replik. sevgiler
Bir başka gezgin dedi ki…
Renginiz ne kadar ferah😇
Zeynep C. dedi ki…
Resimler ne kadar güzel öyle, o gökyüzünün mavisi, pembe bulutlar... Hayran oldum:)
Sizi Deep'in sayfasında gördüm ve takibe aldım:)
deeptone dedi ki…
son yazıma bi baksan yaaaaa :)
Merve dedi ki…
Çok güzel Ayşenur.. Ne sakin ne huzurlu bir yaşantın var. imrendim sana şu günlerde doğaya kaçabildiğin için :)
Fulya34 dedi ki…
Wallpaper gibi görünüyor çok hoş. Ben bugün mavi renkteyim :)
Esen Can dedi ki…
Ne güzel gökyüzü :)
Amin, renklerimiz bol olsun ve bir de tabii etrafımızdaki tüm renkleri algılayabilecek (neyimiz olsun, yazamadım :))) Düşünüyorum, düşünüyorum diyemedim yine de :) Sen tamamlar mısın?
Ay Işığı dedi ki…
Ne kadar güzel bir manzara bu böyle...
Hayran kalmamak elde değil.
Kiremithanem dedi ki…
Akşamları bu renk cümbüşünü görünce mest oluyorum🧡
Konumuz Kitap dedi ki…
Fotoğraflar müthiş! :)
Zeynep dedi ki…
Ahh, benim yerime de seyrediyorsun, her anın tadını çıkarıyorsun değil mi? :)
Yok yok, ben yine de her gün kendimi hatırlatayım sana, çünkü bak dün hiç içinden geçmedim demek ki, zira kekik kokusu gelmedi burnuma :))
Hissettiğin renge de, o hissin fotoğraf haline de bayıldım..Tabii huzurlu olmana da sevindim.
Derya dedi ki…
Ne muhteşem bir manzara bayıldım...
fatmauzmez.blog dedi ki…
taze kekik missss gibi ne güzeldir şimdi...taze kekik salatası nasılda lezzetli olur....
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ahh, esasında neler neler resmedilmiş bizler için. Ama gören gözlerle bakamıyoruz ne yazık ki...
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Gerçekten öyleydi :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Baktım, ve tabii ki yine çok mutlu ettin :) İyi ki varsın...
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Buradaki şehir hayatını maalesef hiç sevmiyorum. Kaçabildiğim bi' eski Safranbolu sokakları vardı. Bu süreçte onu da kaybettim. Burası benim için gerçekten çok kıymetli. Kendini şehir hayatında ben gibi boğuluyormuş gibi hisseden ve dileyen herkese böyle ferahlıklar nasip etsin Rabbim :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim. Mavi, olmazsa olmazımız.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Tüm renkleri algılayabilecek şuurumuz olsun mu? :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Kesinlikle :) Allah nimetler karşısındaki hayranlığımızı artırsın ♥
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Her zaman denk gelmiyor. Denk geldiğinde de kararana dek seyrediyorum ♥
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çıkarıyorum tabii ki. Hatta her kekik toplamaya çıkışımda aklımda da gönlümde de sen. Geçen sene gönderemediğim kekiği bu sene göndermek nasip olsun diye dua ederek başlıyorum. İnşaAllah bu sene kokusunu da tadını da yakından hissettirsin Rabbim :) Çok istiyorum ♥
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim İlkay :) Kesinlikle öyle, anın tadı her zaman çok daha güzel oluyor ♥
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Değil mi? Hayran kalmamak elde değil ♥
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Kekiği salatada hiç denemedik, deneyeceğim inşaAllah :) Merak ettim doğrusu :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim, hoş geldiniz :) Ben de size uğrayacağım muhakkak ♥