Merhaba! Ayşenur ben :)

  




   Buraya her gelişim uzun süreli bir gidişi de beraberinde getiriyor. Nedendir hiç bilmiyorum. Lakin ben ısrarla gelmeye devam ediyorum. Uzun süreli kaçışlar benim burayla olan bağımı tamamen koparamıyor asla. Bunu ise çok seviyorum. Her ne sebeple olursa olsun mahalleye uğrayıp nefes tazelemek... Ve yine bir meydan okuma ile dönmüş bulunmaktayım. Evvela beni bu meydan okumadan haberdar eden Cânım Zeynep' e çokça teşekkür ediyorum. Ve tabii en büyük teşekkür Ezgi ♡ 'ye. Zira bizi bir araya toplaması ve mahalleyi neşelendiren etkinlikleri bizim için çok kıymetli. Emeğine, yüreğine sağlık. İyi ki varsın :)

  Birbirinden fiyakalı soruların ilki ile başlayalım o vakit; 


1 . Belki aramıza yeni katılanlar vardır ya da olcaktır. Önce birbirimizi tanıyalım. Karantina döneminden önce neredeydin nasıl bir yaşam şeklin vardı, şimdi neredesin ne yapıyorsun, günlerini nasıl geçiriyorsun, neler değişti hayatında bu süreçte? 



     Yeni gelen arkadaşlar için kısaca kendimi tanıtacak olursam;
Merhaba! Ayşenur ben. Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Mektuplaşmak, örgü örmek, dikmek de yapmayı sevdiğim eylemler arasında. Tüm bunların yanı sıra türkü ve enstrümantal türü eserler dinlemek keyif aldığım nadir şeylerden. Osmanlıca metinlere ilgim var, bu alanda okumalar yapmayı çok seviyorum. Son olarak buraları da çok seviyorum. 

     Karantina dönemi hususuna gelince, öncesi ve sonrası şeklinde bir ayrıma tabi tutmak güzel olmuş. Zira bu süreç hepimizde ufak da olsa bir şeyleri değiştirdi diye düşünüyorum. Zaten değiştirmemesi garip olurdu. Öyle düşünüyorum ki felaket gibi gördüğümüz birçok zorluk ve sıkıntı aslında bize bir takım güzellikleri, iyilikleri ve kolaylıkları da beraberinde sunuyor. İnşirah sûresinin de bize bildirdiği üzere:  Demek ki zorlukla beraber bir kolaylık vardır. Evet, doğrusu her güçlüğün yanında bir kolaylık var." (5-6)  Burada önemli olan şey, bu zorluğun neden bize isabet ettiğini anlayabilmek, bunun üzerine tefekkür edebilmek ve bu doğrultuda zorluğa sabredip arkasından gelecek olan kolaylık için çaba sarf etmek. Umuyorum zor günleri geride bırakıp neşeli, cıvıl cıvıl bir yaza kavuşuruz. 


     Bu dönem öncesinde herkes gibi sıradan yaşantımı sürdürüyordum. Okula gidiyor, ödevlerimi yapıyor, kafa dinlemek için ara sıra örüyor, ufak çaplı gezintiler yapıp fotoğraflar çekiyordum. Her zamanki şeylerdi aslında. Bu süreç sonrası değişen, belli bir düzene koyduğum birkaç şeyden bahsetmek istiyorum biraz da;



  •  Yapmayı ertelediğim şeyleri öne çektim. Dil öğrenmek gibi. Evde kaldığımız bu süreci dil öğrenerek geçirmek gerçekten keyifli oluyor.
  • Bahçeli bi evimiz var. Yazları gidip kaldığımız, ekip biçtiğimiz.. Oraya taşınma sürecini hızlandırdık.
  • Yarım bıraktığım birkaç iş vardı elimde. Onları tamamlıyorum. 
    Herkes gibi benim de en çok zorlandığım şey özlemek. Her hafta gidip gördüğüm, sımsıkı sarıldığım dedemleri özlüyorum. Arkadaşlarımı özlüyorum. Okulumu, hocalarımı... Ve sanırım herkes gibi bu süreç sonrası tüm bunların acısını çıkaracağım :) İnşaAllah.

    Son olarak bu süreci zorluklarıyla değil; ürettiğim, heybeme eklediğim yeni anılarla ve beni mutlu edecek kazanımlarla hatırlamak için elimden geleni yapıyorum.

    Ve size mis gibi bir şarkı bırakıyorum. Yeniden başlamaktan korkmadığımız, cesaretimizin ve umutlarımızın başlamak için daima tazecik olduğu günler diliyorum. Var mısınız yeniden başlamaya?





Yorumlar

oytunla hayat dedi ki…
Yeniden hoşgeldin diyelim mi o zaman :)
Zeynep dedi ki…
Öyle güzel yazıyorsun ki, şu ilk cümlen bile en sevdiğim eski kitapların içinden bir cümle gibi. Böyle güzel yazıp da buralardan uzaklaşıyor olmana üzülüyorum.
Ama ben de aynı sen gibiyim, gidiyorum ve sonra hiç anlamadan kendimi yine burada buluyorum. Yine de keşke senin yazıların hep burada olsa.

Ah o bahçe, şimdi nasıl da işe yaramıştır. Senin fotoğrafların kardeşinin muhteşem ürünleri beni benden alıyor, ahh.
Yine bahçene ait binbir çeşit fotoğraflar burada bizi bekliyor olsuuun :)

Ne iyi oldu bu meydan okuma, bak yine toplandık bir araya. Kii bizim kavuşmamız da bir meydan okuma ile olmuştu :) Ezgi'ye çifte teşekkürümüz var bizim :)
aysu dedi ki…
Evet, evde geçirecek bol bol vaktimizin olduğu bu günler bize de iyi geldi bence, ertelediğimiz şeylere bakmak, düzene sokmak iyi oldu. Günlük hayattaki yoğunluk arasında bazen sevdiğimiz şeyleri yapmayı ertelemek zorunda kalıyorduk, kendimize vakit ayırabiliyoruz bu sayede :)
Şevval dedi ki…
Etkinlikten gördüm blogunu.Çok şirin. Hemen takibe aldım. Bahçeli eviniz olması şu günlerde çok iyi bence. Çıkıp istediğini yaparsın. Sanki dışardaymışsın gibi. Tanıştığımıza memnun oldum bu arada :)
mavilale dedi ki…
şimdi tefekkür zamanı, bu süreçte aynı kalan değişmeyen aslında ne akıl ne kalp taşıyordur. iyiye evrilmek nasip olsun. sevgiler
uzmanamator dedi ki…
Bahçeli eve kaçabilmek ne kadar güzel en azından nefes almak için bir yeri oluyor insanın iz de bu ihtiyacı terasta karşılıyoruz merhaba hoşgeldiniz :)
fatmauzmez.blog dedi ki…
İlk günün yazısı olarak memnun oldum.
16 gün boyunca görüşmek dileğiyle....
Merve dedi ki…
Ne güzel tevafuk..Bu şarkıyı daha bu sabah kitap okuma grubundan bir arkadaşımın sayfasında gördüm ilk defa dinledim çok hoşuma gitmişti😌 Güzel başlangıçlarımız olsun, eskiyi aratmayan güzel günlere🤲🏻☘️
Ay Işığı dedi ki…
Merhaba :) Bu şarkıyı ne çok severim. İnşallah yeniden başlarız, yeniden anlarız, yeniden dinleriz. Bu sefer daha güzel bir gelecek inşa ederiz hep birlikte.

Bu dönemde İnşirah'ı çokça okumalı, belki içimiz ferahlar.
Esen Can dedi ki…
Şarkı bildiğim ve çok sevdiğim bir şarkı.. Ne iyi geldi bak!
Umuyorum hep birlikte güzelce, değişmiş, bir miktar gelişmiş, farkına varmış atlatacağız bu dar günleri..
Geleceğim yine diğer günlerde de inşallah, güzelce okuyacağım, tıpkı şimdi çay eşliğinde okuduğum, şarkınla gülümsediğim gibi :)
Eyvallah Ayşenur
ezgi dedi ki…
Ne güzel demişsin, bu süreci zorluklarıyla değil bize kattıklarıyla hatırlayalım inşallah. Ama karantina bize meydan okumayı hatırlatacak orası kesin :)))

Ne güzel geldi seni okumak yine. İyi ki katıldın <3
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Diyelim :) Sizleri görmek ne güzel :) Hoş buldum.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Yazdıklarım yüreğinde karşılık buluyorsa ne mutlu bana. Yazmam için beni yüreklendiren nadir insanlardan birisin. Esasen hiç istemiyorum gitmek, ama işte sen gibiyim ♡ Gitmelerimiz değil de buluşmalarımız çoğalsın umarım :)
Elhamdulillah, bizim için o kadar kıymetli ki orası. Bir gün sen de gel istiyorum. Birlikte fotoğraf çeker, kardeşimin mahsulleri ile piknik yaparız. Hayali bile güzel gerçeği kim bilir... :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Günlük hayatın boğmacalarından bir nebze de olsa kaçıverdik. Hepimize iyi gelmesini ve evlerimizden tazelenmiş bir şekilde çıkabilmeyi umuyorum :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Hoş geldin Şevval, güzellikler getirdin :) Evet, toprak her zaman iyi gelmiştir bana. Bahçemiz yokken evi botanik bahçeye çevirmiştim biliyor musun! En çok anneme iyi geldi orası :))
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ahh, ne güzel söylediniz. Kalp ile aklın dengesini sağlayabilmek ne mühim bir mesele. Amin, çokça amin ♡
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Teras da çok tatlı bir alternatif bence. Teraslı evleri ve kapısı bahçeye aralanan evleri çok severim :) Hoş buldum, çok teşekkür ederim :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ben de memnun oldum, hoş geldiniz :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ne hoş bir tevafuk olmuş gerçekten. Çok sevdiğim bir şarkı, iyi geliyor :) Amin, inşaAllah :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Merhaba :) Hoş geldin. Umuyorum, birlik olduktan sonra yapamayacağımız hiçbir şey yok Allah'ın izniyle ♡
Muhakkak, ferahlatanların en güzelidir Rab :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Umarım. Hepimiz aynı umutlardan besleniyoruz, ne güzel :)
Çok mutlu oldum, her zaman beklerim. Gülümsemeleriniz daim olsun, sevgiler :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
İnşaAllah Ezgi. Evet evet, zaten senin meydan okumalarını unutmak ne mümkün! :)
İyi geldiğini duymak mutlu ediyor. İyi ki varsın ♡