Endonezya'dan Gelen Mutluluk

Herkese merhaba,
Keyifler nasıl? Ben de çok çok iyi elhamdulillah ve umarım siz benden de iyisinizdir. Hep iyi olasınız :')
    Bugün çok yorucu bir gün geçirdim. Şöyle ki sabah uyandığım da derse yetişebilmek için sadece 45 dakikamın olduğunu farkettim. Ne korkunç! 10 dakika içerisinde hazırlanıp evden çıktıktan sonra ne kadar acele etsem de 15 dakikalık bir rötar ile derse girdim. Allah'tan hoca çok iyi bir insandı ki aldı beni derse :D Ee üniversite okuyanlar bilir. Dışardan göründüğü gibi istediğin zaman girip istediğin zaman çıkabileceğin bir müessese değil maalesef :D Almayan hoca almıyor yani. Şükür ki şimdiye kadar böyle bir şey yaşamadım. Tabii bu yaşamayacağım anlamına da gelmez!
    Neyse okul çıkışı bir hışımla dinlenme hayalleri kurarak geldim eve. Baktım ki kapıda bir kağıt. Aman ya Rabbi! Kargo gelmiş lakin evde duramayan aktif bir annem olduğu için kağıt bırakıp gitmişler. Hemen kitaplarımı bırakıp onu almaya gittim. Çünküsü biliyorum ki vakit bulup da almaya gidemeyeceğim. İyisi mi sıcağıyla gidip almak dedim düştüm yollara. Vay arkadaş bi dinlenemedim. Gittim Ptt'ye araba gelmedi henüz dediler. Buyur burdan yak. Yarım saat onu bekledim. Kepazelik!
  Beklenen an! Sonunda kavuştum paketime ve ablamın iş yerine gittim. Gittim de noldu. Hemen özet geçeyim. Paketimi parçalamak üzere bekleyen bir abla beni bekliyordu :D Aldı elimden açtı paketimi :'( Vicdansız :D Oracıkta üstünkörü şöyle bir bakındım hediyelerime. Yarım saat kadar oturup sohbet muhabbet ettikten sonra eve geçtim. Allahım nasıl bir yorgunluk. Her bir uzvumdan çıktı acısı. Abartmıyorum :(
    Biraz dinlendikten sonra da paketimin başına oturup hemen ölümsüzleştirdim her birini :) Çok özenerek hazırlanmış bir paket olmuş. Canım arkadaşım çok uğraşmış :')  Çok uzattım dimi :D Hemen sizlerle paylaşıyorum paketimdekileri :) Haydi gelin bir de beraber bakalım.




 Bir şal, bir eşarp ve bir de fular göndermiş. Renkleri çok koyu lakin olsundu. Düşünüp almış ve göndermiş :')



Endonezya'yı kültürel olarak yansıtan birkaç hediyelik eşya göndermiş. Aralarında en sevdiğim tabiki sağ üst köşedeki anahtarlık oldu :) Mısır'ın meşhur mumyalarını anımsatan kalemimse çok güldürdü beni :D Değişik geldi nedense.


Atıştırmalık abur cuburlar. Müslüman olduğu için gönül rahatlığıyla tadabilirim her birini. Daha önce Güney Kore'den gelen abur cuburlarımı içinde domuz ürünleri olduğu için tadamamıştım mesela :/



Bu da orta boylu bir mini çanta. Kalemlik, ıvırzıvırlık ne olarak kullanırsam artık :)




Son olarak yine Endonezya'yı yansıtan ve tanıtan kartpostallar.
Kartpostalları çok seviyorum. Antikayımdır biraz severim böyle şeyleri :) 

İşte bu kadar :) Umarım merakla,ilgili ve severek okumuşsunuzdur yazımı. Yarın da sevgili Neşeli Kitap Vagonu'nun kitap kardeşliği etkinliği dahilinde takas etmiş olduğumuz kitabımı paylaşacağım :) 
Hoşça ve sevgiyle kalın :) 


Yorumlar