Kahve Kokulu Posta ♡

Kahveyi sevenler koşsun gelsin buraya! 
Öyle güzel bir posta aldım ki geçenlerde, hala içimde sevinci. Zarfı açıp açıp bakıyorum sıklıkla :) Kokusunu içime çekiyorum. Ohh, mis!
Neyi kokluyorsun demeyin hemen :D Bakınız bi ne imiş kokusunu içime çektiğim şey.





Bu güzelim, cânım kahve çekirdeklerini postanın içine iliştiriveren bal kız, naif insan tabiki Lila
Notunda belirtmiş," kendimden bir parça hediye ediyormuşum gibi " diye. Ben şimdi nasıl sevmem bu güzelim çekirdekleri, nasıl saklamam ömür boyu. Ve nasıl tazelemem burnumdaki kokularını :) Kahveyi ne çok sevdiğimi söylememiştim daha önce sizlere. Söylüyorum, şimdi öncekinden de çok seviyorum!





Allahım! Bu ne mütüş bir karttır. Kahve çekirdeklerinden sonra kalbimden vurulmama neden olan bu minnoş kartı kendi elleriyle hazırlamış Canım Lila. Totoro'yu sevdiğimi görmüş ve bunun üzerine hazırlamış. Ne de ince düşünmüş öyle değil mi? Güzel insan, böyle tam Totoro kadar -büyük- sevgiler ve de teşekkürler sana! İçimdeki çocuğu pek bi sevindirdin zira :)





Bunlar da diğer kartlar. Hepsi birbirinden güzel yahu! Yanlarına da kitap ayracı iliştirmiş ki ben mutluluktan kanat çırpayım bulutlara. Yoksa başka türlü duramıyorum yerimde :D
Bakın işte, özetle;
Bir insanı mutlu etmek bir posta ile pek tabii mümkün. Öyle büyük şeylere gerek yok. Yüreğinizi açmanız, misafir olmanız anılarına. Dost ve yoldaş olmanız, ufak detaylarla bir ömür elinden tutmanız... Çok kolay canım okur.






Nermincim,
Öncelikle geciktirmiş olduğum postan için özür diliyorum. Allah'ın izniyle en kısa zamanda elinde olur.
İlk defa göndermiş olmana rağmen, kendimi hiç yabancı hissetmedim postana. Uzun zamandır yolunu gözlediğim bir paket gibiydi. Her şey için çok teşekkür ediyorum. Yüreğine, emeğine sağlık :)
Kahve kokulu öpücükler ♡

Yorumlar

Lila'nin Guncesi dedi ki…
Canim, senin yuzunde bir tebessum olusturup, guzel anilar biriktirmene vesile olduysam ne mutlu. Cok sevindim begenmene. 💜 Ayrica postanin da acelesi yok ki, gelir elbet. Gonuller bir olsun yeter. 💜💜
Adsız dedi ki…
Ne kadar güzel, bayıldım. Bu tarz bir etkinliğe katılmayı ben de düşündüm. Mektuplaşmak, kartpostal yollamak gibi. Fakat yapamadım bir türlü. O yüzden çok kıskandım seni.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Oldun elbet cânım ♡ Anlayışın için de ayrıca teşekkür ediyorum :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Cânım Eda,
Yeni bir etkinlik gerçekleştiriyoruz, dilersen bir bak detaylara :) @nurunrenklidunyasiblog instagram hesabımı ziyaret edebilirsin. Belki ilgini çeker ♡ Hiç olmadı birbirimize bile yazabiliriz ^^ Yeter ki iste~
öneri makinesi dedi ki…
Çok güzel bir posta, sürpriz :). Kahveye ben de bayılırım. Ne mutlu sana :).
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim :) Sizin de her daim güzel postalar hazırlayanlarınız olsun ♡