Bazı Şeyler Yürekle Sezilir ❤



"Bazı şeyler yürekle sezilir."



Yüreğimin böyle bir marifeti olduğunu bilmezdim. Ta ki güzel insanlar hayatıma girene kadar. Yüreğime bu sezgiyi yerleştiren güzel insanlardan biri de, blog mecrasında tanış olduğum, sevdiğim, çok çok sevdiğim Ablam KiremitHanem ❤ 

Bir yazıma "Sana ufak bir paket gönderdim" şeklinde bir yorum bırakmıştı. 
Bir mektup, bir kart... Her ne olursa olsun çok mutlu olacaktım, biliyordum. Zira yeri bende çok farklı ablamın. İçtenliği ve samimiyeti öyle güzel sirayet etti ki kalbime, çokça seviyorum onu. Garipsemeyin hemen yahu! İnsan hiç görmediği, yüz yüze yahut telefonda görüşmediği birini pek tabii sevebilir. Ben mesela, seviyorum. Nadirdir böyle sevilebilecek insanlar. Nadirliğinden ötürü de buldu mu kaybetmek istemezsin. İşte öyle bir şey.

Beni yazmam için destekleyen ve teşvik eden nadirlikte de bir insan kendisi. 
Siz söyleyin, nasıl sevilmez, nasıl sezilmez güzelliği, samimiyeti, sevgisi...

Ve işte,
Kendisi küçük, mutluluğu büyük olan kutu;











Yüreği güzel ablam,
Mesafelere aldırış etmeden kalbime dokunduğun için çok teşekkür ediyorum. Seninle yollarımızı birleştiren Rabbe sonsuz şükürler olsun.

Dualarımdasın inşaAllah;
Güzelliğin daha çok insana ulaşsın için, 
Aramızdaki muhabbet daim olsun için,
Ve en çok da Rabbim sana cennet kapılarını aralasın için...

Sevgiler 








Yorumlar

Tılsım Yılmaz dedi ki…
Bayılıyorum böyle ince düşüncelere çok tatli bi paket olmuş 💕
Elif dedi ki…
Ne güzel şey halbuki birini görmeden duymadan tanımak ve sevmek... Bazı kimseler anlayamıyorlar bunu. O kadar içten yazmışsın ki bu satırları ♥ Allah gönül bağınızı daim etsin inşaAllah canımın içi ♥
Kiremithanem dedi ki…
Ayşenurum hediyeleri beğenmenesevindim..mutlu olmana sevindim hele ki bu güzel sözler..mahçup hissettim..Allah razı olsun kuzum..
Dualarına amin kardeşim bilmukabele..
KirazKahve dedi ki…
Çok tatlı hediyelerimiş güzel günlerde kullanın :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkürler ♡ Sizi de bulsun böylesi güzel düşünceler :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Bazı kimselere inat, biz hep sevelim o vakit ♡
Amin inşaAllah güzel yüreklim benim ♡
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Allah senden de razı olsun ♡
Sözlerin güzelliği hep senden ablacım :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim :)
Daha güzelleri sizin olsun duasıyla, hoşgeldiniz ♡
Miss B. dedi ki…
Instagram aracılığı ile geldim bana da beklerim :)

http://link.tl/1Qrgu
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Hoşgeldin ♡ Elbette :)