Bir Hayalin Olsun






Merhaba Cânım Okur,
Çoğu kez yaptığım gibi buralardan uzunca bir vakit ayrı kaldım. Lakin yine her zaman olduğu gibi de geri döndüm. Seviyorum buraları. Ve sizleri :)
Şu sıralar hayalini kurduğum birkaç şey hatrına şöyle bir yazı yazıverdim;

"Şimdi ben de sadece ev değil, kendime ait bir dünya; tuğla ve kireçten değil, düşünce ve fikirlerden oluşan kocaman bir dünya yapabilecektim."



Kim istemez ki böyle kocaman, kendini ve akabinde çevresindekileri mutlu eden ve güzelliklerle dolu bir dünyayı? Kimse yok ben almayayım demez. Diyemez.
Diyemez, çünkü her insan böyle bir dünyanın hayalini ömrü boyunca kurar bence. Düşünce ve fikirden oluşan bir dünyanın tuğla ve kireçten oluşan minik bir evi saraya çevirebilecek güçte olduğunu söylemek hiç zor değil bu durumda.
İşte insan böyle bir dünyanın hayalini kurmadığı vakit anlamını kaybeden bir yaşayış tarzına dönüştürür hayatını. Büsbütün, kaybetmenin keskin yamaçlı uçurumlarında dolaşmaya başlar. 

Hayallerimiz.
Bizim en büyük destekçimiz. İnsanlar tarafından bastırılmaya çalışılsa da yine de içimizde daima vâr olan, varlığını pek bir sevdiğimiz, hiç kaybetmek istemediğimiz...
Bir hayalin varsa, onun kadarsın bu dünyada. Onun kadar varsın ve onun kadar yaşarsın. Farkındayım çok iddialı şeyler yazdığımın. Lakin hayal etmenin kuvvetini birlikte gözlemleyelim istiyorum :)

Hayal edip de gerçekleşeceğinin aklının bile ucundan geçmediğini söyleyen birçok insan var. Diyorlar ki; " Hayal ettim. Gerçek olacağı aklımın ucundan dahi geçmese de hayal ettim! Ama bu hayalime yaklaşmak için adımlar atmama engel olmadı." 

Eee yukarıda bahsini ettiğin fikir ve düşünceler bu konunun neresinde kaldı? derseniz de,
Tam merkezinde! 
Hayallerimizin temelini oluşturan şeyler hiç şüphesiz düşünce ve fikirlerimizdir. 

Velhâsıl;

"Bunalıyoruz çocuk, bunalıyoruz
Biçim veremediğimiz şeylerin
Biçimini alıyoruz."


Şairin de dediği gibi bunalıyoruz. Gün geçtikçe, az az, azdan çoğa... 
Bizi bunaltmaya sebep olan biçim veremediğimiz her ne varsa,
Dünyanın saçma telaşından sıyrılmak için her ne gerekiyorsa,
Amaçsızca yaşamaya devam etmemize sebep olan her ne varsa,

Tüm bunlarla başa çıkmada yardımımıza koşacak olan şey
 HAYALLERİMİZ' dir.


Son olarak;

Hayal kurma ve gerçekleştirme adına attığımız adımlar, çaba ve gayret bizden; muvaffakiyet Allah'tan.

Bir Dua; Hayalini kurduğunuz şeyi gerçekleştirmek, vakti geldiğinde hayırlısıyla nasip olsun.

Sevgiler 





















Yorumlar

Taner KOÇ dedi ki…
tekrar hoşgeldiniz diyelim o vakit :)
Selamlarımla,
Mütemadiyen Okur dedi ki…
Kurulan hayallerin arkasından atılan adımlar ile hayali somutlaştırma çabası ve muvaffakiyet Allah'tan. Ama hep bir hayalimiz, hep bir çabamız olsun inşallah.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Teşekkürler :) Siz de hoşgeldiniz, buralara.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Kesinlikle, somutlaştırmaksızın kurulan hayaller deyim yerinde ise ayakları yere basmayan hayaller oluverir. Böylesini istemeyiz :) Amin inşaAllah ❤
deeptone dedi ki…
eveeeeet :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
O vakit tüm hayallerin hayırlısıyla gerçek olsun ♡