Proje / Sokak Hayvanları İçin Dostluk Maması




Selamlar cânım okur,
Beni çokça heyecanlandıran ve kıymetli bir proje duyurusu için geldim bu kez.
Konumuz, sokak hayvanları.


Malumunuz kış aylarına girdik. Ve hatta yarılamak üzereyiz. Buna binaen sokakta Allah'ın bizlere emanet ettiği canlar üzerindeki sorumluluklarımızı hatırlatmak ve bunun üzerine ufak da olsa bir şeyler yapmak istedim.


Aslında bu proje hali hazırda yürüttüğüm bir proje idi. Lakin yeterli olamadığım da aşikar. Zira apartman çevremizde, sokakta doyurulmayı bekleyen onlarca kedimiz var. Bu sebeple sizlerin yardımına ve desteğine ihtiyacım var. Biliyorum ki bu projeler gönül veren, çabalayan ve destekleyen insanlarla kıymet kazanıyor.



Gelelim projenin içeriğine;
Örgü örüyorum ve bu eylemi, hobiyi çok severek ve zevkle yapıyorum. Hal böyle olunca bunu değerlendirmek ve sevgimi ikiye katlamak için kolları sıvadım ve sattığım ürünlerin geliri ile kedi ve köpekler için mama almaya, bu mamaları kardeşimle düzenli olarak sabah ve akşam olmak üzere apartman çevremize koymaya başladık. Evden çıkarken çantalarımıza almayı da ihmal etmedik ki çarşıda, pazarda, okulda nasibi olanlar da doysunlar diye :)









Desteğiniz kısmına gelecek olursak, öncelikle belirtmeliyim ki benim için çok çok kıymetli. Çünkü biliyorsunuz ki "Hayra vesile olan hayrı yapan gibidir.(Hadis-i Şerif)". Demem o ki, ben değil biz yapacağız. Bu yüzden bu projeyi gerçekten benimsemeniz beni mutlu edecektir.













Belirli ürünler ördüm bu proje için. Küçük, çabuk üreyen ve destek olmak isteyen herkesin gücünün yetebileceği fiyatlarda... Ama bunlarla sınırlı kalmayacağını da belirteyim. Fotoğrafta gördüğünüz ürünler broş ve anahtarlık olmaya uygun ürünler. Ve ben çoğunu proje dahilinde broş olarak sattım.
Ürünlerin tariflerine ulaşmak isterseniz de sevgiyleoruldu hesabımdan etiketlemeler yaptım. Nerelerden faydalandığıma dair. Oradan ulaşabilirsiniz :)
Velhasıl;
Beğendiğiniz, destek olmak istedğiniz ürünü fotoğraflardan seçerek bana hangilerini almak istediğinizi belirterek nurylmaz11@gmail.com adresime mail gönderirseniz, yahut @sevgiyleoruldu instagram hesabım üzerinden Dm gönderirseniz, ürünün fiyatına ek 10 tl kargo ücreti ile adresinize gönderim yapacağım. Toplanan gelir ile de emanet canlarımız için mama alacağım. Şayet projeyi sürdürebilirsek bu süreci buraya sık sık yazarak sizleri de haberdar edeceğim inşaAllah 

Son olarak uzun süredir dostluk maması ile karnı doyan güzelliklerimizi paylaşarak yazımı sonlandırıyorum :)


   


     



Sevgiler, Ayşenur 





Yorumlar

deeptone dedi ki…
ayyyy bunu duyurayım beeen. nefis bir düşünceeee :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim Deep ♡ Iyi ki varsın :)
Editör dedi ki…
Merhabalar yeni keşif ettim.Blogunu çok sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Merhaba :) Hoşgeldiniz ♡