Alıntılı Gün / Meydan Okuma #8

8. Kolaya kaçıyorum, yazıyı sen yazmak zorunda değilsin. Bırak da bizim için seçtiğin 3 alıntıyı okuyalım bugün.



Bugünün alıntısını tek bir kişiden yapacağım. Çok sevdiğim bir şairden. Her okuduğumda daha çok sevdiğim şiirlerinden minik minik alıntıladım sizin için; 

1) "Ölüm her şeyi bitirir bir gün 
Biraz da sevgi biriktirin 
Ölüm her şeyi bitirir bir gün 
Kalbinizden katılığı silin." 


2) "Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize? Acıyı
görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek
kederin işleyip yaralamadığı bir insan, mutluluktan,
umuttan, sevinçten ne anlar? Göğü görmeden, denizi gör-
meden maviyi anlamaya benzemez mi bu? "


3) "Gittikçe yalnızlaşıyorsunuz insan kardeşlerim
Ne bir ortak sevinciniz kaldı sizi çoğaltacak Ne bir içten dostunuz var acınızı alacak Unuttunuz nicedir paylaşmanın mutluluğunu;
Toprağı rüzgârı denizi göğü
O her zaman bir insanla anlamlı
Tükenmez bir hazine gibi kendini sunan doğayı
Unuttunuz, gömülüp günlük çıkarların
Ve ucuz korkuların kör kuyularına
Daraldıkça daraldı dünyaya açılan pencereniz."

Şükrü ERBAŞ









Yorumlar

Zeynep dedi ki…
Aaa Ayşenur senden yeni şeyler öğrendim bak, hiç duymadığım alıntılar bunlar. Çok da sevdim her birini💕🎈
Editör dedi ki…
Çok güzel anlamlı yazılar tesekkurler
Derya dedi ki…
Hepsi çok güzel, son alıntı tam da bugün..
deeptone dedi ki…
şükrü erbaş eveet iyiii :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Yaşasın ^^
Şükrü Erbaş'la buradan tanışmış olman ayrıca mutlu etti :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Rica ederim :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Beğenmenize sevindim.
Yalnızlaşmadığımız bir ömür geçirelim inşaAllah :)
ezgi dedi ki…
Ne güzel alıntılar, Şükrü Erbaş adını duydum da hiç yolum kesişmedi ama not aldım sayende
teşekkür ederim
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Seveceğin bir yazar olacaktır diye düşünüyorum. Beğenmene sevindim.