Bir Miktar İlham Alabilir Miyim?, Meydan Okuma #5

5. Sana ilham veren şeylerden bahset belki başkasına da ilham kaynağı olur


Günün yazısı üretmeyi sevenler için harika bir konuya kapı aralıyor :)
İlham dediğimiz şeyin biraz geç geldiği zamanlar oluyor. Bazen de zamansız geldiği anlar. Her ikisi için çözüm önerim var. Gelmiyorsa şayet, küstünüz ise yani barışacak bir şeyler bulun. Onun sevdiği, ama en çok sizin sevdiğiniz şeyler... Bir müzik olabilir, bir ses, bir koku. Zamansız geldi mi de hemen bir kalem kağıda sarılmak :) 
.
.
.
Gibi bir liste hazırlanabilir. Uzuunca bir liste. Ama herkese göre farklılık gösteren bir durum olduğu için keşfetmek size düşüyor. 

Bana ilham veren şeylere gelince;



1)Babam
En naif ilham kaynağım olabilir kendisi. Tek mesleği yok babamın, her baba gibi. Elinden her iş gelir. O bir işe başladığında farkında olmadan bize de başka bir iş için ilham vermiştir muhakkak.
Bir işe başlamadan evvel sorarım ya da bitirdikten sonra. Nasıl olsun? ya da Nasıl olmuş? diye. Hatta geçenlerde kartondan bir dokuma tezgahı yapmıştım kendime, minik bir duvar süsü yapmak için. Kartonu görünce güldü, bunun ölçülerini çıkar ahşabını yapalım dedi. İyi ki var  ❤ 

Ve işte o dokuduğum ilk duvar süsü;



2)Kitap
Öyle sabit belli bir kitap yok ilham olan. Okuduğum herhangi bir kitabın konusu, bir cümlesi ilham olabiliyor. Ve bu, haya gücü ile birleşince harika şeyler ortaya çıkabiliyor. 

3)Müzik, Şiir
Onları dinlerken düşünmek ve üretmek keyifli oluyor.  

Bir Şarkı;
Tık tık

Bir Şiir;

Ömür Hanım ❤

4)Pinterest

Hiç şüphesiz sıklıkla uğradığım sitelerden biri, hatta en birincisi :) Harika şeyler var yahu. Kim yapıyor bunları?, Nasıl yapıyor? , Ben de yapmalıyım dedirtecek cinsten şeylerle dolu :) İlham denir mi bilemedim ama buradan görüp yaptığım çok şey oldu. Bir kaçını solda pinterestten esinlendiklerim sağda da benim yaptıklarım şeklinde bırakıyorum buraya da :)

















































































Güzel şeylerin ilham olması umuduyla, 
Sevgiler, Ayşenur.


Yorumlar

Editör dedi ki…
Baba baş tacı...Kitap baş ucumuzda..Şiirsiz müziksiz asla...
Güzel işlemeler örnekler...Harika mim olmuş...
fatmauzmez.blog dedi ki…
galiba son dönemlerin en büyük ilham kaynağı gerçekten PİNTEREST
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Kesinlikle öyle, her şeyi bir arada bulabildiğimiz güzel bir yer :)
uzmanamator dedi ki…
güzelşeyler olsun gerçekten de , şarkı çok hoş oldu yağmurlu bir sabah :)
Büşra Bayram dedi ki…
harika el emeği göz nurular

bu arada blogumda çekiliş var beklerim. :)
Zeynep dedi ki…
Merhaba Ayşenur,
Babanla ilgili söylediğin şeyler nasıl güzeldi..Öyle içime dokundu ki, yok kötü anlamda değil, iyi olarak. Babanı öyle sevmen çok çok hoşuma gitti.
İlham kaynaklarının her birine bakış açın da güzel.
Ve o duvar süsün de pek şirin olmuş :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Eksik olmasınlar hiç :) Evet gerçekten çok değişken bir alan. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için ❤
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Merhaba sevgili Zeynep :) Güzellik getirdin derken ne kadar da haklıymışım. Güzel bakan gözüne, yüreğine sağlık ❤ Çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkürler :)
EMİNE ÖZTÜRK dedi ki…
Çok güzel fotoğraflar...
deeptone dedi ki…
ne minnoş yazmışsııın :)
ezgi dedi ki…
Ah o güzel babalar, ben de bilirim ki babam kesin bilir yapar..
Dokuman da bir harika olmuş.
Pinterestciğimiz canımız diyorum :)
Sevgiyle kal
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Utandım bir miktar :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
İyi ki varlar, eksik olmasınlar ❤
Çok teşekkür ederim Ezgi, beğenmene çok sevindim :)
Diğmii, olmazsa olmaz.