BİTTİ Mİ? / MEYDAN OKUMA #28

28. Bugün meydan okumanın son günü, neler oldu, koca bir ay nasıl geçti, meydan okuma nasıldı merak ettim..



 Yazmak...
 Bu kelime üzerine birçok süslü kelime, özlü söz ya da şiirler söylenebilir. Ama benim için bu kelime, meydan okumayla birlikte çok daha farklı bir boyuta taşındı, çok güzel bir anlam ifade etmeye başladı. Zira yazmak, bana çok güzel insanlar kazandırdı. Yeni kalpler keşfettim. 

 Bilmediğim şeyler öğrendim. Sevdiğim, gitmek istediğim şehirleri gezdim. Yapmak istediğim yeni şeyler ekledim listeme, yeni kitaplar okunacak...

 Velhasıl yazmak çok şey kattı bana bu ay. Çok kıymetli şeyler. 

 Herkesin birbirini çok sevdiği, görüş ve düşüncelerini saygı, sevgi çerçevesinde okuyup yorumladığı bir etkinlik oldu. Umuyorum bu muhabbet bozulmaz, ziyaretlerimiz daim olur. Ve sevmelerimiz.

 Bu güzellikleri bize kazandıran, etkinliğe vesile olan Ezgi'ye çokça teşekkür ederim. 
Güzel Ezgi, kalbindeki neşeni bizlere de bulaştırdın. Var olasın :)





Yorumlar

Kiremithanem dedi ki…
Çok güzeldi Şubat ayımız seni de tebrik ederim cancağızım :)
Bumeydan okuma ile birlikte Şubat ayı harika geçti...Başta Ezgi Hanım olmak üzere emeği geçen herksen yüreğine sağlık....sevgilerimle...
Zeynep dedi ki…
Şaka gibi ama resmen bitirdik :)
İyi ki katıldın bu meydan okumaya, seni buldum senden bir sürü şey ekledim kendime.
Her şey için çok teşekkür ederim Ayşenur, harika bir yürüyüş arkadaşı oldun bana bu yolculuk sırasında.
Derya dedi ki…
Sizi tanıdığıma çok sevindim :) ziyaretlere devam..
Ebemkuşağı dedi ki…
Dopdolu bir ay olmuş... Daim olsun.:)
ruşyena dedi ki…
tadı damağımızda kaldı di mi.. :)
çok özleyeceğiz. :)
deeptone dedi ki…
ay senin çelınç renkliydi eğlenceliydi yiaaa :)
iyi ki Sevgili Ezgi başlattı bu güzel oyunu...çolak şubat keyifli geçti böylece..emeklerinize sağlık..sevgilerimle canım....
Moderatör dedi ki…
Hoş ve yararlı bir blogunuz var,sizi yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizi de beklerim,sağlıcakla kalın.https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/
Moderatör dedi ki…
Blogunuzu sık sık ziyaret ediyorum.Oldukça dolu ve yararlı emeğinize sağlık.Zaman
ayırmak isterseniz,yeni açtığım blogumu takip ederseniz çok mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

https://hepfragmanizle.blogspot.com/