Bu Yazıya Kulak Ver :) / Meydan Okuma #6

6. Bugün liste günü, şöyle bir düşün tekrar tekrar dinlemekten vazgeçmediğin 7 şarkılık bir liste hazırla...


İstikrarla devam ettiğim ve çok eğlendiğim meydan okumanın bugün 6. günündeyiz :) Zaman ne de çabuk geçiyor. Hemen 6 oluvermiş.

Bugünün konusu en bi sevdiğim dinlemek eylemi üzerine. İnsan hep dinlemeli bence. Doğadaki sesleri, gönlüne dokunan melodileri, çocuk seslerini, en çok da kendini...

Benim gönlüme dokunan şarkıların çoğu eskilerden, her yeri geldiğinde söylüyorum; ruhum eskileri seviyor. Yeniler pek bana hitap etmiyor sanırım.
Küçükken ablamın kaset çaları vardı, Sevgili Ezgi'nin yazısını okuyunca aklıma düşmüştü. Barış Manço kasetini severdim ben en çok :) Tozlu rafları aralayıp bulmak lazım kasetleri, özledim.
Neyse,
Benim dinlemekten vazgeçemediğim şarkılara gelince, şöyle ki;




Hüsnü ARKAN-Kırık Hava



İbrahim KALIN- Bir Mendil Aldım Dereden 




Ezginin Günlüğü- Yan Kalbim




Yeni Türkü-Başka Türlü Bir Şey Benim İstediğim ( Kesinlikle çok başka şeyler istiyorum, inşaAllah 

)



Yeni Türkü- Fırtına



Maher Zain-Number One For Me
(Her dinlediğimde yaptığım yaramazlıklar gözümde canlanıyor, çok tatlı bir şarkı)


Humood - Be Curious (Arapça bir şarkı, alt yazıyı aktif etmeyi unutmayın)


Keyifle ve severek dinlemenizi umut ediyorum :)
Sevgiler,Ayşenur.


Yorumlar

Editör dedi ki…
Harika liste olmuş yüreğine sağlık
Berlin dedi ki…
Bu listedeki favorim Ezgi'nin Günlüğü. Diğerleri de çok güzel. 💕
Ebemkuşağı dedi ki…
Güzel şarkılar ama Yeni Türkü'yü de ayrı severim...
Zeynep dedi ki…
Senin listen de çok güzelmiş Ayşenur 😊
Hatta ne çok ortak noktamız varmış, mutlu oldum bak 😊
Gonca dedi ki…
Bazılarını ilk kez dinledim teşekkürler :)
Kiremithanem dedi ki…
Daha evvel hiç birini dinlemedim,ne güzel oldu kulağıma gıcır gıcır taze tınılar girecek❤
*mehtap dedi ki…
bende klasik olmuş parçaları dinlemeye bayılırım.Bu meydan okuma syesinde daha önce dinlemediğim çok güzel şarkılar dinliyorum.Sizin listede de var bu tip güzel şarkılar.
uzmanamator dedi ki…
dinlemediğim ne çok şarkı öğrendim ne de güzel oldu
deeptone dedi ki…
ayyyy saoool hepsini dinleyip alcam listelerimeee heyooo :)
ezgi dedi ki…
Yeni Türki, Ezgi'nin günlüğü çok severim. Çok hoş seçimler..
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Senin listeni ziyaret edince ben de farkettim bunu, ben de çok mutlu oldum kii ❤
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ezgi'nin Günlüğü çok naif, çok severim ben de :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Keyifle dinle canım ablam, mutlu etsinler çokça ❤
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Meydan okumanın en güzel yanı bu olsa gerek, çeşitli bir çok pencereden bakabildik her bir güne :) Beğenmenize sevindim ^^
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ben de öyle :) Çok çok güzel oldu.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Sen sağol canım Deep, keyifle dinle :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
İkisinin yeri bende de çok farklı :) Teşekkür ederim ❤