Garip Miyim Ne? / Meydan Okuma #9


Sevgili Ezgi'nin Meydan Okumasının 9. gününde istikrarla yazmaya devam ediyorum. Bu beni çokça mutlu ediyor ^^ O zaman gelelim bu günün konusuna;


9. Hakkında 5 garip şeyi söyle de bilelim ne kadar arızasın.





Bu yazıdan sonra arıza kelimesi üzerime cuk oturuverecekmiş gibi hissediyorum. Hadi görelim bakalım ne kadar arızaymışım :);



1)Sıvı sabun sevmem,maalesef. Elimde tutamam kayıp gider ve ben her defasında sinir olurum. Ne zaman sıvı sabunla yıkamaya mecbur kalsam birkaç defa muhakkak yıkarım. Tamamen köpürtünceye kadar :)



2)Okuma kitaplarımın kapaklarının yıpranması beni çıldırtır. Bir de cildinde sorun olan ve aralarından yapraklarının birer birer zamanla dökülmesi durumu. O yüzden kitapları tam anlamıyla açmadan okurum. Evet evet kendime eziyet ederim bir nevi :) Bu sinir bozucu huyumu aşmak için uğraşıyorum şu sıralar.



3) Şu yaşıma geldim hala süt ve bebe bisküvisi yemekten vazgeçemedim. 



4)Saatlerin tik tok tak tuk seslerinden nefret ederim. O kadar ki odamızdaki saatin pilini çıkardıktan sonra aksesuar olarak duvarda durmasındansa odadan şutlamanın en mantıklı çözüm olduğu kararına vardık :) Bence kardeşlerim de bir miktar arıza ;)



5)Cam kenarı severim. Her yerde. Ama en çok da otobüs ve arabalarda. Cam kenarı olmazsa şayet rahat edemem, gıcık olurum. İlla orası olacak. Nokta. 


Yorumlar

Derya dedi ki…
Cam kenarında hemfikiriz :)
Gonca dedi ki…
Aaa bebe bisküvisi ve süt kalbimde yeri ayrı her zaman 😍o saatin tık tokuna ayrıca ayar olurum dayanamam
serapimuu dedi ki…
4 ve 5e +1 de benden:)
Berlin dedi ki…
Saat tik takı. Ben de buna gıcık olurum. Ama yazmak aklıma gelmemiş. Sende görünce hatırladım. Cidden insanı çıldırtan bir ses. Tam Çin işkencesi😉
ruşyena dedi ki…
saatler bende de aynı... :)
uzmanamator dedi ki…
Saaati unutmuş bak evde analog hiç saat yok bizde eşimin kol saatleri uyutmadığından öekmecenin içinde kutuda dururlar 😂😂 saatler çok fena yaaa
öneri makinesi dedi ki…
Cam kenarı güzel bir yer :). Uzun yolculuk benim için işkence zaten, tutuyor beni. Uyursam ne ala dışarıya baka baka :).

Cici bebeye ben de denk gelsem bisküvi gibi yerim ama sütle karıştırmayı sevmem :).
Zeynep dedi ki…
Bebe bisküvisi candır, yaşı zamanı olamaz🙈
Benim bir Çalıkuşu kitabım var, görsen halini.. Her gün okunduğu için perişan halde, öyle kitaplarım çoktur. Senin huyun fenaymış..
Saat sesine de takıldı mı insan ne fena oluyor🙈
Editör dedi ki…
Fikir sahibi oldum.
Teşekkürler.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Olmazsa olmaaz :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Dimi, bence de :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Herkes pek bi seviyor, yaşasın bebe bisküvisi! :) Bak aklıma geldi, gıcık oldum yine :D
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Tüm cam kenarlarını bize tahsis etsinler o vakit, sayımız artıyor :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Şu saat meselesini abartıyorum sanıyordum, ne kadar da çokmuşuz :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Saatlere çok yazık, baya taşladık :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Yolculuklarda fiks mekan :)
Her haliyle seviliyor bizim bebe bisküvimiz ^^
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Hayırlı olsun. Davet için teşekkürler.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Yokmuş gerçekten, bu yazımdan sonra iyice anladım :)
Sorma! Mümkünse görmeyeyim o zaman :D Şaka bir yana aşacağım bu pis huyumu :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Sevindim, rica ederim :)
ezgi dedi ki…
Cam kenarında katılıyorum..
Ama cici bebe çok tatlı bir arızalık
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Eheh :) Tatlı arızalık, sevdim :)