Görsel Şölen / Meydan Okuma #13

Selam canım okur, 
13. günün yazısını bazı sorunlar sebebiyle yayınlayamamıştım. Gecikmeli olarak bugün yayınlıyorum. 
Konumuz;

13. Bugün görsel zevk günü, bakmaya doyamadığın instagram hesapları ile tanıştır bizi.

İnstagramı eskisi kadar aktif bir şekilde kullanmıyorum ama muhakkak girip baktığım yazılarını severek ve ilgiyle okuduğum hesaplar da yok değil. İşte onlardan birkaçı;

@takaziskas





Otizmli bir oğlu var Özlem ablanın. Ve ona olan ilgisini ve sevgisini hayranlıkla seyrediyorum. Evlat bu, tabi ki ilgili ve sevgili olacak ama onunki bambaşka geliyor bana. Öyle hissediyorum, bilmiyorum. Ve bir de yazısını çok beğeniyorum Özlem ablanın, harika bir yazı stili var. Örgülerini de es geçemem :)



@smilenaworld



                                       

Semra ablacım bir tane :) Onun enerjisi beni kendime getiriyor resmen. Çok tatlı, güler yüzlü ve güzel kalpli bir insan. Örgü konusunda nambırvan :) Paylaşımlarından çoğu zaman ilham aldığım, çok severek takip ettiğim bir hesabı var.
Bir de blog hesabı var, yaptıklarını detaylıca hatta bazen tarif vererek paylaştığı. Buyrun;
Tık-tık




@aydanustkanat







Aydan Hanımın hesabı da beni mest eden bir hesaptır. Harika fotoğraflar çekiyor, ve en önemlisi çok güzel şeyler yapıyor. Özellikle ekşi mayalı doğal ekmek hususunda kardeşimle ilgimizi çeken bir hesabı var. Onun bir fotoğraf yarışmasına katılmıştım ve "Un" kitabını kazanmıştım. Havalara uçmuştum :) Çok güzel, faydalı bir kitap. 

Benim çok severek ilgiyle takip ettiğim ana hesaplar bunlar. Onun dışında tabi ki birçok güzel sayfayı da takip ediyorum ancak pasifliğin içerisinde sadece bu üçü özellikle ziyaret ettiğim hesaplardan.







Yorumlar

Gonca dedi ki…
Hepside çok güzel sayfalar
uzmanamator dedi ki…
simi candır yaa enrjisi bulaşıcı hatunun :)
Derya dedi ki…
Smilena muhteşemdir, çok severim, ne yapsa güzel olanlardan, Özlem hanımla Aydan hanımın hesaplarını öğrendiğime de çok memnun oldum, teşekkürler..
instaya bayılıyorum ben de ...oturduğumyerden insta sayesinde dünyayı geziyormuşum gibi hissediyorum...
Zeynep dedi ki…
Üçünü de çok severim ben :)
Semra abla candır :) Uzaktan böyle seviyorsan, bir de karşılıklı konuşsan onunla, erir bitersin :) Yok onun gibi bir güzel kalp :)
ezgi dedi ki…
Hepsi de sevdiğim hesaplar.. Takaziskas'ın yazılarını ben de çok seviyorum
Editör dedi ki…
Hemen bakayım teşekkür ederim
deeptone dedi ki…
ay smilenaaa eskilerdeeen :)
fatmauzmez.blog dedi ki…
smilenaworld benimde severek takip ettiğim bir sayfa....
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
MaşaAllah gerçekten öyle :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Semra abla buralarda da çokça tanınıyor ve seviliyormuş , ne de güzel :)
Rica ederim.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Teknoloji bu imkanı veriyor bize gerçekten :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Yaa tanıştın mı yoksa seen? Beni de tanıştırsan ya :) Platonikim ona karşı :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Bambaşka bir telden yazıyor..
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ben çok geç tanıdım demeek :(
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
İyi ki var o vakit :)