GÜNE NASIL BAŞLARSIN? / MEYDAN OKUMA #27

27. Bazı günler enerjin düşük uyanırsın ya da bir şey olur modun düşer. Ne yaparsın da toplarsın ? Var mı sihirli bir kaç önerin ?

 İnanamıyorum! Gerçekten bitti şubat. 
Ve sondan bir önceki yazımızı yazıyoruz. Bugün de modumuza kulak verdiğimiz bir yazı yazıyoruz.



 Benim enerjim düşük uyandığım günler nadirdir. Genelde derse geç kaldığım zamanlar tüm enerjimi uyku emmiş gibi hissederim. Nefret ederim uykudan. Çok kızıyorum kendime hatta. Nasıl bu kadar ağır bir uykum olabilir diye. Üzerine yoğunlaşmam gereken bir konu sanırım bu uyku meselesi. Ama gün içinde tabi ki toparlarım kendimi. Hemencecik! Yoksa o modla ders falan dinlenemez, diğmi ama?

Neyse,
 Onun dışında gün içinde enerjimi düşüren insanlarla da çok sık karşılaşıyorum ne yazık ki. Ama enerji depoladığım insanlar çoğunlukta şükür ki. Bana iyi gelen bir insanın bir mesajı bile yetiyor mesela. İçim çiçek açar. 

 Yan yana olamasak da varlığını, sevgisini ve muhabbetini hissettiğim insanları düşünmek de iyi gelir. İyi ki varlar, ne diyeyim :)

 Ve tabi ki şiir...
Beni gerçekten iyileştiren nadir şeylerden biridir. Özellikle Şükrü Erbaş. Onun şiirlerini çok seviyorum. Okumayı, dinlemeyi...
Buraya da en sevdiğimi ve her zaman zikrettiğimi bırakıyorum;


Keyifle dinleyiniz efenim, modunuz, enerjiniz daima yüksek olsun :)

Yorumlar

Furkan YETEK dedi ki…
Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...
ezgi dedi ki…
Aman hiç düşmesin o güzel enerjin...
Ben de çok uyudum mu zor toparlarım o gün..
Sevgiyle kal şiir için çok teşekkür ederim.
Zeynep dedi ki…
Senin enerjin hiç bitmesin, hep böyle canlı ol ve hep benim hayatımda ol💕Meydan okumanın bana kazandırdığı en güzel hediyesin🎈
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
şiirler kendine gelmek süper fikirmiş..bana da kesin iyi gelirdi.
fatmauzmez.blog dedi ki…
Hiçbirimizin enerjisi hiç düşmesin inşallah:)))
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim. Bakacağım inşaAllah.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Senin güzel enerjin de hiç düşmesin Ezgi. Çok seviyorum "sarı"lı enerji dolu anlarını ❤
Rica ederim, umarım sen de severek dinlersin.
Sevgiler :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Sen de öyle. Bu etkinlikten bana kalan en kıymetli hediyesin ❤ Eksik olma hiç.
Birlikte hep canlı hep çok enerjik olalım :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Denemek lazım. Keyifle dinlersiniz umarım :)