Her Şeyi Severim / Meydan Okuma #25

Merhabaa!
Şubat meydan okumayla ne de çabuk ve eğlenceli geçti :) Kaldı 3 gün, biteceği için biraz buruk hissediyorum, her gün yazabildiğim için de mutlu... 



25. Alfabe oyunu gibi düşün. A-Z ye sevdiğim şeyler listesi. A denince aklına ilk ne geldi mesela ? Böyle tüm alfabeyi hazırla bakalım.

Çok eğlenceli bir yazı hazırlıyoruz bugün. Haydi başlayalım;

A- Ailem
B- Bisiklet
C- Canon Ae1
Ç- Çilek
D- Deniz (yüzme bilmesem bile). Defter. Daktilo. Dikiş Makinesi.
E- Elma.
F- Fotoğraf çekmek. 
G- Güneş. Güneşli günler sevilmez mi.
H- Hamsi.
I- Ihlamur. En çok da kokusu!
İ- İncir. 
J- Japonya. Gezmeyi çok istiyorum. 
K- Kekik. Kedi. Kuş
L- Lavanta.
M- Mektup.
N- Ney. Birkaç parçayı yarım yamalak üfleyebilmek bile mutlu ediyor.
O- Orman.
Ö- Örgü.
P- Plak. Papatya
R- Reçel. Evde her türlüsü yapılır. 
S- Seramik. Çok istiyorum, inşaAllah bir gün nasip olur da bu güzel sanatla tanışabilirim.
Ş- Şiir. 
T- Tezhip.
U- Uçurtma. Hem seyretmeyi hem de ipleri elimde hissetmeyi...
Ü- Üretmek
V- Vosvos.
Y- Yoğurt.
Z- Zencefil. Ballı limonlu hemde.

Çok eğlendim yahu! Severek hemencecik yazdığım bir yazı oldu :)
Sizin listelerinizi de muhakkak ziyaret edeceğim inşaAllah, merak ediyorum :)

Yorumlar

ezgi dedi ki…
Hamsi benim de en sevdiklerimden ama unutmuşum üzüldüm. A ne kadar güzel ney çalabiliyor musun ? Çok severim..
Derya dedi ki…
Liste çok güzel, bende öyle uzun gibi görünse de çabucak yazıverdim :)
Yüreğimin İklimi dedi ki…
Seramik, bende istiyorum ilgilenmeyi bu sanatla inşallah. Güzel bir liste hazırlamışsın.
harika olmuş sevgiler canım...
Zeynep dedi ki…
Ah o evde mis gibi ekmek yapılıyooo reçel yapılıyooo, yaaa ben de geleyim oraya :) Ev ekmeği ile reçel nasıl güzel yenir :)
Zencefille bu kış tanıştım, sahlebin içine katılıyormuş meğer nasıl da güzel oluyormuş, sevdim, güzel arkadaş olduk :)
Ne güzel olmuş senin listen de :) Kelimelerinin hepsini sevdim :)
Gizem dedi ki…
Bisiklet , Lavanta , Vosvos 💕
Ne kadar tatlı bir liste olmuş 😊🎈
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Birazcık işte :) Ben de çok seviyorum. Umarım ilerletebilirim Ezgicim :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ben de genel olarak Asya ülkelerini merak ediyorum ama sen gibi ben de Japonya'yı öncelik sırasında ilke aldım :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim :) Bütün listeler çok güzeldi :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
İnşaAllah bir gün diyelim o zaman :) Çok teşekkür ederim.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim. Bende de çokça sevgiler ❤
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Gel valla! Kardeşimle bir olur, evi fırına çeviririz :) Annem de reçeller kaynatır bize ❤
Boğazı yakıp geçen bir aroması var ya hani, onu çok seviyorum işte :)
Teşekkür ederim kii :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim :)