İyi Ki :) / Meydan Okuma #10


10. Şimdiki aklım olsa şu bölümde okurdum dediğin bir dal var mı ? Anlat bakalım neymiş ?








Lisedeyken sağlık alanında bir bölüm okumak istemiştim esasen. Hemşirelik, ebelik gibi. Ama üzerinde çok da durmadım. Bazen düşündüğüm oluyor, okusaydım nasıl olurdu acaba diye? Ama yok, şimdiki aklım olsaydı yine kendi bölümümü okurdum. 
Hatta şöyle ki şimdiki aklım olsaydı daha istekli ve öncekine nazaran daha bi heyecanla, canla başla sarılırdım bölümüme. 
Ne mi okuyorum?
İlahiyat. Son sınıfım. Mezun olmaya bir kulaç kaldı, nasipse. 
Hatta bu dönem yeni bir heyecana kapı aralıyorum :) Staj! Yuppii :) 


Uzun zamandır hayalini kurduğum en güzel şey olabilir öğretmen olacak olmak. Ay duygulandım. Bir miktar ağlasam, sevinçten ve çok sevmekten. 


                            



Çok istiyorum;
Bir çocuğun yüreğine dokunmayı,yüzünde tebessüm olabilmeyi,
Sistemin aksine, sınav odaklı değil; öğrenme ve tatbik etme üzerine bir eğitim-öğretim verebilmeyi,
Çocukluğunu yaşayamamış olanlarla çocuk olmayı,
Zorluklarla birlikte başa çıkabilmeyi,
Enerjilerini emmek değil aksine onlara enerji depolayabilmeyi,
Ne olursa olsun arkalarında olduğumu hissettirebilmeyi,
Kurdukları hayallerin ucundan tutabilmeyi istiyorum. 
İşini yüreğiyle yapan gerçek bir öğretmen olmak istiyorum.  

Çok mu şey istiyorum? Belki de evet, çok şey istiyorum. Ve biliyorum, tüm isteklerime aynı anda ulaşamayacağım da. Ama öğretmen olmak da bu değil midir, çoğu şeyi çocuklarınla birlikte öğrenmek...



Yorumlar

uzmanamator dedi ki…
Bu hevesiniz hiç kaybolmasın inşallah
ezgi dedi ki…
Dilerim çokça güzel kapılar açarsın güzel çocuklara...
Derya dedi ki…
Öğretmenlikle ilgili satırlarınızı okurken umut doldum gerçekten sizin gibi güzel insanlara ihtiyacımız var, kendimizden okulumuzdan biliyorum, idaelist ve mesleğini severek yapan parmakla gösterilecek kadar az kişi var, çok üzülüyorum.. bize, çocuklarımıza sizin gibi düşünen öğretmenler lazım.. Stajınız şimdiden hayırlı olsun.. :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim, inşaAllah :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Dilerim Ezgi, güzel temennin için çok teşekkür ederim :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
İçinizdeki umudu çoğaltacak insanlarla karşılaşmanızı dilerim öncelikle. Onlardan biri olduğum için de ayrıca mutlu oldum. İnşaAllah hakkını verebilirim . Güzel yorumunuz ve temenniniz için çokça teşekkür ederim :)