Nasılsın, sevgili kendim? / Meydan Okuma #14

14. Sana soruyorum bugün gerçekten nasılsın ?

Bugünün konusunu pek sevdim. İnsanın ara sıra, hatta sıklıkla kendisine sorması gereken bir soru. Sevgili Ezgi, teşekkür ederiz naif sorun için :)





Bugün nasılım?

Elhamdulillah, her halimize. Sağlıklıyız, başımızı sokacak güzel bir yuvamız var. Daha ne olsun iyi olmak için :)

Bunun yanı sıra bu, gün sonu sorusu olursa şayet, gün içini düşünerek çok daha iyiyim.
Şükür. Okulda ya da dışarıda bazen yoğunluk ya da stres sebebiyle bazı anlar kendimi iyi hissetmiyorum. Ama gün sonu... Evim evim canım evimcilerdenim ben de. Gayet iyi oluveriyorum evimde. Dinlenince, örgümü elime alınca, birkaç satır da olsa kitap okuyunca...

Velhasıl, gün içi stres ve yorgunluğunu üzerimden attığım zaman değmeyin keyfime :) 

Yorumlar

deeptone dedi ki…
iyi olman iyi bişeeee hep iyi ol aman şitireks kötüüğğğ :)
Kiremithanem dedi ki…
Her gün sonun böyle olsun o zaman🍃
ErsinCe dedi ki…
O zaman Allah daim etsin diyelim. Keyifli günler dileriz.
Zeynep dedi ki…
Ohh ne güzel 😊
Yaşadığın her andan mutluluk duyup şükrediyorsan senden huzurlusu yok 😊
Her günün hep çok güzel geçsin ve hep çok iyi ol💕
fatmauzmez.blog dedi ki…
stres ve yorgunluk maalesef hepimizde bir sorun galiba....
Editör dedi ki…
Harika mim olmuş güzel soru güzel cevap tesekkurler
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Şitirek kimseciklere uğramasın o vakit :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
İnşaAllah ablacım, sağolasın :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Teşekkürler.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Hep birlikte olsun, o zaman çok daha iyi olurum :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Hayatın olumsuz bazı getirileri diyelim. Maalesef.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Teşekkür ederim.