Neler Yapıyorum / Meydan Okuma #23

Merhaba canım okur,

23. Neler Yapıyorum yazısı hazırlıyoruz.

Bugün çok sevdiğim bir yazı hazırlıyoruz. Ezgi'nin çok severek takip ettiğim bir serisidir bu "Neler Yapıyorum" listesi. Şimdi sıra bizde :) 

Seviyorum / Loving : Çokça bahsini ettiğim bahçemizi çok seviyorum. Orada ailemle vakit geçirmeyi çok çok seviyorum. Toprağa dokunmayı, onun bize sunduğu zenginlikleri toplamayı, hep beraber oturup yemeyi seviyorum.
Biz gittiğimizde ziyaretimize gelen kedimizi ve köpeğimizi seviyorum. Orada sürekli kalamadığımız için sahiplenemiyoruz ancak her gittiğimizde gelmeleri de sahibiymişiz hissi veriyor. İşte bu hissi seviyorum. 
Baharın habercisi kuşları seviyorum, ötüşmelerini... 
Yumurtladığını haber veren pamuk kızlarımızı seviyorum. 
Beni mutlu ve huzurlu kılan her şeyi çok seviyorum. 







Yiyorum / Eating : Şu sıralar pilav ve makarna üzerine yoğunlaşmış durumdayım. İkisinin de her türlüsünü severek yiyorum. 


                Kardeşciğimin ellerinden ♡

İçiyorum / Drinking : Yeşilçay ve ıhlamur içiyorum son zamanlarda.

Hissediyorum / Feeling : Güzel günler yakın, hissediyorum :) İnşaAllah. Bahar kapıda ya ondan olsa gerek, içim kıpır kıpır heyecanla bekliyorum :)


Yapıyorum / Making : İşte bu en sevdiğim madde! Yapmaları çok seviyorum. Üretmek gibisi yok :)
Bu ay örgü üzerine yoğunlaştım. Baya bi ördüm, boşluktan olsa gerek :)



Broş örmeyi çok seviyorum. Minik minik çok tatlı oluyorlar. Bu da instagramda sevgili @yesiltosba 'nın tarifi. Keyifle ördüğüm bir tarif ♡


Bu eteği de ördüğüm kızçeler için diktim, kara dikiş makinemde. Üzerine de şişle bir şeyler örüp tamamlayacağım :)


Son zamanların trendi, file çanta. Annem için ördüm ♡


Tavşan kızım kulaksız poz verdi, şimdilik :) Tamamlanınca kulaklı bir poz da bırakırız diye düşünüyorum.  


Bir diğer yarım işim de bu Japon kızçe. Göz ağız bir de arkasına broş iğnesi, hazır!


Ve son olarak bir mektup hazırlıyorum, güzel bir insan için ♡

Düşünüyorum / Thinking : Yeni bir proje üzerine düşünüyorum. Dikiş üzerine. Şöyle bir şeyler mesela;





Hayalini kuruyorum / Dreaming : Çook uzun zamandır hayalini kurduğum iki şey var. Biri Analog bir fotoğraf makinesi; Canon Ae1
Diğeri bir daktilo. 



Demiştim hatta bir aralar instagramda. Hâlâ bekliyorum ♡

Okuyorum / Reading : Şubat ayının 3. kitabı. Umarım şubat bitmeden kitap biter :)





Dinliyorum / Listening : Hüsnü Arkan- Kırık Hava

İzliyorum / Watching :  Yaklaşan bi Kpss sınavım var. Buna binaen kpss ders videoları izliyorum bu aralar :)
Arada kaçamak yapıp bir iki film de izliyorum. Animasyon olarak "Tepedeki Ev"i izledim en son. 










Yorumlar

Yüreğimin İklimi dedi ki…
Çok güzel hazırlamışsınız bu seriyi tebrikler.
öneri makinesi dedi ki…
Öncelikle fotoğraflar harika, bence her ay yazmalısın bu seriyi :).

Kız kardeşin de sen de ne kadar yeteneklisiniz öyle. Kardeşinin hazırladığı yemek animeden çıkmış gibi, aşçı değilse zaten ekstra bir tebrik ediyorum, çok güzel görünüyor. Afiyet olsun.

Senin örgülerine de bayıldım, broşlar ve çanta favorilerim :). Mektup da çok güzel görünüyor <3.

Hayao Miyazaki filmlerini bitiremedim daha, oğlunun filmlerine geçeyim :).
Editör dedi ki…
Herşey çok keyifli güzel elinize saglik
Kiremithanem dedi ki…
Nasıl güzel nasıl tatlı şeyler paylaşmışsın yine sen ah o minik etek nasıl da hoşuma gitti :)
Fotoğraf makinesine baktım biraz,buralarda fiyatı öyle uygun ki bence çok uzak bir hayal gibi bakma bu olaya :)
Sevgiler cancağızım.
deeptone dedi ki…
ayyyy en güzeli bahçeeeee bi de ördükleriin :) tepedeki ev ne güzel yaaa, gökteki kale deee :)
ezgi dedi ki…
Dolu dolu liste olmuş çok beğendim, yaptıkların da inanılmaz güzel..
Eline emeğine sağlık :) Sen de yaptığı broşları yapıp takanlardan mısın ? :) Bu arada canon Ae 1 benim de hayellerimi süslüyor :)
ErsinCe dedi ki…
ilginç...
Hane-i Lâl dedi ki…
resimler çok güzel..soba kenarında ki minnoş pisi de öyle:) fotoğraf makinası ve daktilo hayalinizi gerçekleştirmeniz dileği ile...
Gizem dedi ki…
Daktilo bende istiyorum , buroş da çok tatlış olmuş :)
Zeynep dedi ki…
Yaa ben bayılıyorum senin fotoğraflarına, her ya yaz bu seriyi böyle şahane fotoğraflarınla birlikte çok güzel olmuuuş :)
Ah o kardeşi pamuklara sarıp sakla sen, nasıl bir yetenek o öyle yaaa :) Söyle ona fena yapışacağım yakasına, şimdiden hazırlasın kendini buna :))
Dikiş üzerine düşündüğün projeyi beraber düşünelim, gel akşama yanıma :)
Hayalini kurduğun şeyler de gerçek olsun inşallah :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Yazabilirim aslında, ben de çok sevdim çünküü :)
Çok teşekkür ederim, hem şahsım hem de kardeşim adına ❤ Kendi çapında evlerde denemeler yapıyor. Aslında öyle bir hayali var ama buralarda kurs sıkıntımız var. Açılmak gerekiyor. Nasip bakalım :) Gel bak, bir gün birlikte de yapıp yiyelim :)
Bi broş seç o vakit, göndereyim sana da ❤
Ben de hepsini bitiremedim, ortaya karışık işte :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ablacım ancak öyle minik şeyler dikebiliyorum zaten, keşke büyüklerini de dikebilsem :) Beğenmene sevindim.
Aslında evet uzak değil ama ona ayırdığım parayı hep bi başka şeye önceliyorum. O yüzden o hep öteleniyor. Nasip ne zamanaysa artık :)
Sevgiler canım ablacım ❤
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Gelsen bir bahçeye, daha çok seversin :) Bekliyorum ❤
Gökteki Kale'ye de bakacağım :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Seninkiler kadar güzel olamazlar ama Ezgicim ❤ Çok teşekkür ederim.
Evet, elbette. Çok seviyorum hatta :)
O vakit ikimizin de olsun inşaAllah ❤
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Orada ısınmayı çok seviyor, boncuk ❤ Soba çok sıcak olunca minderin arkasına atıyor kendini. Çok komik :)
Çok teşekkür ederim, inşaAllah :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
İnşaAllah bir gün senin de olur sevgili Gizem :) Çok teşekkür ederim.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim canım Zeynep, her zaman güzel gördüğün için ❤ Yazacağım sanırım her ay. Gerçekten ben de çok severek hazırladım çünkü.
Yapış yapış, o çok sever kendisiyle bu alanda konuşulmasını. Araştırır, paylaşır. Hiç üşenmez :)
Ayy ne güzel olurdu, gelsem bi ara yapsak ❤
Hepimizin inşaAllah, hepimizin hayalleri gerçek olsun :)