Oh Hava Mis! / Meydan Okuma #20

20. Bugün hava nasıl ? Havaya göre bir liste hazıla mesela. ( film, kitap, kıyafet, yemek artık aklına ne gelirse ) 


 Bugün mis gibiydi hava. Güneş sımsıcak ısıtıyor, rüzgar yüzünü okşuyor insanın. 
Sabahtan okula gittim, uykumdan güç bela uyanarak. Öğleden sonraki derslere girmeyip, bahçeye kaçtım :) Kardeşimle tavukların kümesini mis gibi yaptıktan sonra salıncağa oturup boncukumu sevdim.


 Boncuk bahçemize sık sık uğrayan kedimiz :) Ara sıra yüzü gözü ayakları yara içinde geliyor, biraz kavgacı pis posuruk :) Yine de pamuk gibi, güzel gözlü canım kedi ♡ 

 Bahçeye gittiğim vakit şehrin üzerime yüklediği tüm yükleri orada bırakıyorum. O kadar iyi geliyor ki bana oralar. Dağ, bayır, bostan... Baktığında binalar değil ekinli tarlalar görüyorsun. Mis ♡ 

Bugün sevdiklerim listesi hazırladım size de;
Bir Şarkı:Kutlama ♡
Bir Film: Yepyeni Bir Hayat
Bir Kitap: Ahmed Arif- Hasretinden Prangalar Eskittim


Güneşli, mis gibi havalar hepimizin olsun ♡

Yorumlar

öneri makinesi dedi ki…
Ahh ne güzeldir o okuldan yapılan minik kaçamaklar :). Bina değil de doğayı görmek de bir ayrıcalık artık maalesef :(.
Zeynep dedi ki…
Ayy nasıl güzel bir anlatım, bak şimdi bu geçirdiğin günü hayal ettim de, son zamanlarda hasret kaldığım tabloyu çizmiş oldun bana.
Bir de kardeşinin mis gibi ekmekleri var, ah ben oraya gelmeliyim😊
ezgi dedi ki…
Çok güzel liste:) Sevdiklerim listesi adı bile güzel
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Toplan gel buralara :) Bahçedeki evimiz müsait, gecelik partisi yaparız :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Bence de gelmelisin, tam senlik buralar. Bak kuzineye atarız mis gibi ekmekleri, üzerine tereyağ bal... Manzara eşliğinde bir güzel indiririz midelere :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Beğenmene sevindim Ezgi :) Umarım sevilen bir sevdiklerim listesi olmuştur..