Okullar Mı Açılmış?, Meydan Okuma #4

4. Hava nasıl olursa olsun, yürüyüşe çık bugün, o gün gözüne ne güzel göründüyse bir kaç fotoğraf da çek, anlat bakalım neler oldu ?

Okullar mı açılmış ne?!
Açıldı lakin ilk haftadan asıldı da. Aman ha, aramızda kalsın :) Arada sırada her öğrencinin yaptığı gibi tatlı bir kaçamak benimki de. Ne var yani bu günü meydan okumaya ayırmışsam ^^
İyi ettim, boşversene :) Hatta tatilin rahatlığına kapılıp geç kalktığım günlerin aksine bugün erken uyandım. Hava mis gibiydi! Güneş ışığı direkt odadaydı. Böyle bir odamız olduğu için çok şanslıyız. Yalnızca bu yüzden seviyorum odamızı da. 



Annemin cam güzelleri 


Neyse, açtım camı mis gibi havayı önce odaya doldurdum. Güzel bir kahvaltı sonrası da attım kendimi dışarı. 

Doğa büsbütün tefekkür etmeye sevk eden şeylerle dolu. 

Bir kediyi kendini temizlerken seyretmek,
Bir ağacın ya da bir bitkinin çiçeğe durması,

Kuşlar mesela, nasıl da ahenkli uçuyorlar,

                           

                              

Güneş ya da, nasıl da yumuşatıveriyor soğuk şubat havasını.

                           


Gökyüzündeki bulutları hareket halinde iken seyretmek (Biz küçükken annem eski evimizin çatıdaki teras balkonuna kilim serer yanımızda ekmek yapar, halı yıkar yahut başka bir işini yapardı. Biz de kimi zaman oyuncaklarla oynar kimi zaman sırtüstü uzanır bulutları izlerdik. Aa bak bir penguen, ben de bir ayı gördüm diyerek bir şeylere benzetirdik onları. Aramızda kalsın ben bulutların nasıl hareket ettiğini idrak edemediğimden ayakları var sanırdım :) Ahh çocukluk, ne de hoş bir mazi. Özledim )

Velhasıl;
Doğa, özlemini çektiğimiz şeylerden biri bana göre. Şehir hayatının bizi içine çektiği ve bu güzellikleri görmemize engel olduğu da bir gerçek. Umuyorum taş duvarlardan, kaldırım ve asfalt dolu yollardan biraz olsun uzaklaşma imkanını kendimize sık sık tanır ve kendimizi çokça mutlu etmeyi başarabiliriz. 
Sevgiler, Ayşenur.

Yorumlar

ezgi dedi ki…
Kuşun güzelliği
Kiremithanem dedi ki…
Dünyada iyi ki kuşlar ve kediler var❤
Derya dedi ki…
Güneşli günlere uyanmak gibisi yok, enerji dolu ve mutlu oluyoruz. Doğa ile bol buluşmalı günler olsun o zaman hepimize, kuş fotoları şahane.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Gün boyu seyretmelik ♡
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
En güzel iyi ki ♡
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Kesinlikle öyle. Güneşli günlerimiz eksik olmasın ♡ Teşekkürler :)
Büşra Bayram dedi ki…
bu arada blogumda çekiliş var beklerim. :)
Zeynep dedi ki…
Ayşenur seni çok sevdim, iyi ki bana merhaba dedin de senden haberdar oldum :)
Ben kuşları kuşlu olan her şeyi çoook severim.
Bak o kuş fotoğrafların da tam kartpostallık, çıkar arkadaşlarına yolla, mis :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Zeynep ❤ Hoş geldin, güzellikler getirdin. O halde bir tane de sana göndersem mi? :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Teşekkürler :)
Zeynep dedi ki…
Ayy sevinçten havalara uçarııım🤗
*mehtap dedi ki…
doğa gerçek özlemimiz oldu bu şehir yaşamı karmaşasında.Resimler çok güzel. Bloguna daha önce rastlamışım, hayret ettim:)
deeptone dedi ki…
minik kuşlar bayılırııım :) çiçekler, ağaçlar, bebekler, çakıltaşları gibii :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Hii, ben de bayılırım minik güzellere :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
En gerçeğinden hem de. Çok teşekkür ederim Sevgili Mehtap, hoş geldin ❤