Örgüsel İşler / Meydan Okuma #18

18. Evet bugün yaratıcı günümüz, bugün blogun için yeni bir seri başlat. Bu yazı ilki olsun ve elinden geldiğince her ay devam ettirmeye çalışabilirsin mesela..

Ben bu maddeyi çok sevdim. Çünkü Şubat ayı geçip gittikten sonra da bu meydan okuma vesilesi ile devam ettirebileceğim bir seri başlatmış olacağım. Bu seri için birkaç konu düşünmüştüm ama en sevdiğim ve en yapabilirim olanı örgüsel işler! 

Bu bağlamda her ay ördüğüm şeyleri sizlerle paylaşacağım. Belki bazılarını birlikte de öreriz ♡

Haydi bakalım o vakit, şubat ayı bitmeden neler örmüşüm;




Bu üç arkadaşın geliri Yemen'e şifa ve deva oldu inşaAllah.

Dostluk maması projemizin yanı sıra bir de ihtiyaç sahibi müslüman kardeşlerimizin acil ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyoruz inşaAllah ♡ Ufak tefek de olsa, karınca misali yolunda bulunmaya çalışıyoruz Allahın izniyle.  Hem ne demişler; damlaya damlaya göl olur :)


Bu Totoro da kendime hediye ♡ Studio Ghibli hayranıyım. Bayılacak izliyorum. Defalarca hatta ♡ Kulak eklenecek yalnız buna. Bir miktar eksik :)

Şubat ayı bitmeden tamamlamam gereken birkaç projem daha var. Belki onları da ayrı bir yazı da paylaşırım. 
Sağlığımızı, vaktimizi ve yeteneklerimizi bizi mutlu edecek şeylere harcayabilmek duası ile  ♡ 
Sevgiler,  Ayşenur. 

Yorumlar

Derya dedi ki…
Şubat ayı örgülerine bayıldımm, yeni paylaşılacakları da merakla bekliyorum :)
Zeynep dedi ki…
Yaa hepsi çok şirin olmuş, hele o "n"eşe palamutlarına bitttiiimm😊
O zaman her ay senin bu seriyi heyecanla bekleyeceğim 😊
deeptone dedi ki…
oooooo maşallah maşallah sanaaa neler de yaparmııış cicileer :)
Furkan YETEK dedi ki…
Emeğinize sağlık çok güzel görünüyor... Selam ve Dua ile...
Kiremithanem dedi ki…
Ne cici işler bunlar ben yapamiyorum yapanları da hayranlıkla izliyorum ama❤
uzmanamator dedi ki…
ay totoroooo :) ne kadar tatlı şeyler örmüşsünüz elinize sağlık
oytunla hayat dedi ki…
Ellerinize sağlık, hepsi çok güzel olmuş. Üstelik hayırlı bir işe de vesile olmuş ♥
Tuly's World dedi ki…
Oyy ne tatlı şeyler örmüşsünüz.. Totoro'ya bayıldım hele :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim :) Umarım devamını getirebildiğim bir seri olur :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Neşe palamutları! Çok sevdim, bundan sonra onlara böyle diyeceğim :) Çok teşekkür ederim canım Zeynep :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim sevgili İlkay :) Bakarsın bir sonraki ay birlikte bir şeyler öreriz :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Deep, çok teşekkür ederim :) Ciciler adına da...
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim, selamlar.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim Sevgi Ablaa :) Bence sen de çok güzel yaparsın bunlardan, denedin mi hiç?
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Totoro deyince eriyoruz :) Çok teşekkür ederim, sağolun :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
İnşaAllah olabilmişizdir. Çok teşekkür ederim :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Totoro benim de favorim, onun yeri ayrıı :) Çok teşekkür ederim.