Proje- Dostluk Maması /Meydan Okuma #3 / 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 3



Selam Canım Okur,
Ben geldim! Bu kez istikrarlı yazmak için ciddili ve bir o kadar cici bir meydan okumanın içine dahil oldum. Çok severek ve ilgi ile takip ettiğim sevgili Ezgi harika bir liste hazırlamış. Önümüzdeki günlerde o listeye göre yazmaya başlayacağım. Bugünlük böyle olsun :)
Umuyorum gecikmeli iki günü telafi edip, her günü yazarak geçirebilirim. Çünkü buraları çok seviyorum, pek çok! Buna binaen de bu meydan okuma benim için önemli bir adım. O halde gecikmeli 2 günü geride bırakıp önümüze bakalım.
Bugünün yazısı da uzun zamandır yazılmak için bekleyen bir yazı olsun.


Bildiğiniz üzere, bir önceki postta bahsini uzunca ettiğim bir projemiz vardı. Sokaktaki canlar için dostluk maması projesi. (Çok kalp ^^)

Bu projenin ay ay takibini ve ilerleyişini buradan yaparak anı olarak saklayabileceğimi düşünüyorum.  Bu projede yanımda olan, beni yüreklendiren biricik kardeşime ve desteğini her zaman her yerde herkes için gördüğüm canım Deep'e kocaman teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Ve tabii dostluk mamaları için gelir elde etmemde katkısı bulunan herkese de. Bu projeyi güzel kılan birkaç fotoğraf da bırakıyorum. Gönlümüz açılsın :)



Projeme destek olan güzel kalpli Dilara hanım ve siyah kedicik broşu :)

                               










                                               
Bu dünya güzeli kedicik de sokaktaki arkadaşlarına yardım edenlerden biri. Annesini ve onu kocaman kucaklıyorum 

Şükür ki Ocak ayı için yeterli miktarı toplayabildik. Şimdi sıra Şubat ayında! Pamuk ellerimizin ceplerimize gereksiz birçok şey için gittiği şu zamanlarda, en azından soğuk havaları atlatana kadar, sokaktaki canlarımızı unutmayalım. Onlar bize emanet.

Bir Hadis:

“Yeryüzündekilere merhamet etmeyene gökteki de merhamet etmez.”

Bir Dua:

“Allah’ım! Beni, iyilik yaptığında sevinen, kötülük yaptığında ise hemen hatasını anlayıp istiğfâr eden kullarından eyle!” 

Sevgilerimle, Ayşenur.

Yorumlar

deeptone dedi ki…
ayy bi daha duyurayım bunuuuuu :)
deeptone dedi ki…
duyurdum bileneeeğğğğ :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Deep, iyi ki varsın be :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Kocamaaan teşekkür ederim ❤
ezgi dedi ki…
Çok güzel proje bu arada listeyi de güncelledim sizi ekledim :)
Selen YILDIRIM dedi ki…
Blogunuzu yeni keşfettim. Ziyarete geldim ve izlemeye aldım. Sizinde desteğinizi bekliyorumm :))))
Barış Tutunan dedi ki…
Deeptone sayfasında rastladım size.Tasarımlarınız harika...
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim ♡ Yuppi ^^
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Hoş geldiniz, güzellikler getirdiniz ♡ Tabii, seve seve :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim.
sizi deep ten öğrendim...takipteyim ben de beklerim arzu ederseniz eğer sayfama..projeniz süpermiş ..o kediye bayıldım ...bizim evde de var bir can kızım adı da marilyn...işi gücü yemek keyif..bir kızım vardı bir kızım daha oldu böylece..o kadar çok seviyorum ki onu anlatamam...kucak dolusu sevgiler...
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Hoşgeldiniz :) Çok mutlu oldum, kedili evlere bayılıyorum. Bir gün nasipse ben de istiyorum. Ona benim için çokça sarılın ❤ İyi ki varlar, eksik olmasınlar :)
Bir fisilti dedi ki…
bende deep araçılığı ile blogunuzu takip ediyorum projeniz çok güzel emeğinize sağlık..
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Hoş geldiniz :)
Çok teşekkür ederim.