Püf Nokta / Meydan Okuma #22

22. İnanıyorum bu yazı faydalı olacak, bildiğin şeyler hakkında ipucu verebilirsin. Ne bileyim mutfak ipuçları ya da fotoğraf ile ilgili ya da şu an hiç aklıma gelmeyen bir şeyle ilgili.. İpuçları hayati önem taşırlar, içlerinde deneyim barındırırlar..

Hımm, düşündüm de bir bir konu hakkında ipucu verebilecek kadar iyi değilim sanırım... Ama yine de belki bildiğiniz belki de daha önce hiç duymadığınız birkaç ipucu paylaşacağım sizlerle. Başkalarından öğrendiğim, denediğim ve faydasını gördüğüm...







1.İpucu: Kaktüs ve Sukulent Bakımı/Çoğaltımı
-Kaktüs ve sukulentler için seçtiğimiz saksının altı muhakkak delik olmalı.
-Çok su sevmezler. 
-Pamukçuk olduklarında sirke ile siliyorum. Geçiyor.(Babaannişimden öğrendim bunu :))
-Kaktüs ve sukulentlerimi çoğaltırken genelde kaktüslerin yavrularını dikerek, sukulentlerimi de kırılan yaprakları toprak üzerine koyarak çoğaltıyorum. Ana kökten çıkan yavrucaklara pek dokunmuyorum.

2.İpucu: Pofidik Pankek
-Pofidik bi pankek istiyorsanız, yumurta oda sıcaklığında olsun. 
-Şeker ve yumurtayı iyice köpürene kadar çırpın.






3.İpucu: OnYüzBinMilyon Baloncuklu Türk Kahvesi
-Kahve ve suyu cezveye koyduktan sonra hiç karıştırma. Mütüş oluyor köpüğü :)



Yorumlar

Berlin dedi ki…
Kahve harika görünüyor. Bir dahakine ben de karıştırmadan yaparım artık☕️
Kiremithanem dedi ki…
Kahveli ipucu çok güzel🤗
Bir adet sukulent çiçeğim vardı kurtaramadım sizlere ömür😔
Derya dedi ki…
Sukulentlerle ilgili öğrendiklerim iyi oldu, bezelye gibisi var bende gözüne bakıyorum ama ne ilerliyor ne de ölüyor. Altı delik bir saksıya alacağım ilk iş
Mutlu haftasonları... :)
deeptone dedi ki…
ayyy saol bitki ve pofuduk içiiin :)
ezgi dedi ki…
Hepsi harika önemli püf noktaları, paylaştığın için çok teşekkürler :) kaktüs ve sukulentlerin çok güzeller
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
O vakit şifa olsun şimdiden :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Teşekkür ederim :)
Sukulentler biraz hassaslar, ben de gözlerinin içine bakıyorum :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Pofuduk yaparsan eğer haber et :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Umarım faydalı püf noktalar olmuşlardır :) Çok teşekkür ederim Ezgii :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Biraz ilgi istiyorlar sanırım, konuşmak da iyi geliyor. Hem bize hem de onlara :)