Üzerinde Paralansın / Meydan Okuma #17

17. Takıntı denmez belki ama, bazı eşyalara takılırız eskise de hep onları kullanırız ya, var mı senin de böyle takılıp kaldıkların ?

Bir deyim vardır hani, yeni aldığın şey için söylenir; "Üzerinde paralansın."
Benim aldığım kıyafetler, ayakkabı ya da çantalar hep üzerimde paralanır. Hatta öyle ki biraz fazla paralarım :) Tamamen eskimeyen her şeyi giyer ya da kullanırım. Sevdim mi  tam severim arkadaş!
Ben zaten fazlalık sevmiyorum. Ne zaman eskidi ne zaman ihtiyacım oldu o zaman alıyorum. Bunu alışkanlık haline getirebilmiş olmak ise mutlu ediyor beni. İsraftan uzak bir hayat sürmüş oluyorsun. Güzel şey :)

Misal;
Bir Supergalarım var, gri. Çok seviyorum. Biraz eskimeye yüz tuttu. Ama kumaşı yırtılıp da içerden ayaklarım selam verene kadar giyeceğim onları :) 

Bir de sırt çantam var. Birkaç sene önce Mango'dan aldığım. Siyah renkte çok rahat ve kullanışlı bir çanta. Derisi yumuşacık. Sert derileri pek sevemiyorum. O yüzden çantam bir tanedir :) Uzun zamandır sırtımdan eksik olmadı. Gerçi şu sıralar ablama kaptırdım. Geri almanın vakti geldi gibi :)

Kalemlik ve cüzdanım da öyle. Aliexpressten almıştım 3 sene önce. Her ikisini de beğenerek almıştım. Ve severek kullanmaya devam ediyorum. Ben öyle çantasının rengine uyan cüzdan alanlardan değilim. Gönül isterdi ki şık olayım, azcık dikkat edeyim şöyle inceliklere. Ama yok, ne bir ilgi ne bir heves.. Her çantada aynı cüzdanı taşırım yanımda. Nolcek böyle :)

Sonraa, gri bir şalım var, ya da vardı demeliyim. Sanırım artık vedalaşmam gerekiyor kendisiyle. Yaklaşık 3 senedir benimleydi. Çok sık kullandım kendisini. Kıyafetler arası değişiklik yapmayıp sürekli aynı şeyi kullandığım için bu kadar çabuk eskitiyorum ya zaten. Yine de güzel kullanıldıktan sonra uzun ömürlü de olabiliyorlar.

Yaz aylarında en rahat kurtarıcım feracem var bir de. Hiç eskimesin istediğim. Modelini çok severek kullanıyorum. 4 sene önce diktirmiştim. Baya iyi dayandı bana. Eski değil belki ama kullanmaktan hiç vazgeçmediğim bir kıyafet benim için.

O zaman son söz, 
Çok sevdiğimiz, kullanmaktan vazgeçemediğimiz eşyalarımız hiç eskimesin :) 



Yorumlar

Derya dedi ki…
Ne güzel bir alışkanlık, fazlası olmadan eskiyince almak, birkaç şeyde bunu yapıyorum neyse ki, son söz ise şahane :)
Berlin dedi ki…
Başlık yazıya ve konuya çok yakışmış. Gerçekten en sevdiklerimiz hiç eskimesin😊
Furkan YETEK dedi ki…
Eskiyene yada kullanılmayacak hale gelene kadar giymek veya kullanmak en doğrusu... Bazıları 1 ay sonra yeni ayakkabı alabiliyor önceki eskimediği halde...Selam ve Dua ile...
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
meydan okumanın faydaları kendine benzeyen insanları bulmak :)) bu arada takip etmiyormuşum seni takibe aldım..sevgiler
deeptone dedi ki…
ayyyy hepsi hoş güzel şeylermiş kiiii ne güzel işte en yakın arkadaşların gibi onlaaar :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Birkaç şeyden sonra çoğu şeyde yapmaya başlıyoruz aslında. Alışıyoruz :) Bu güzel bir şey..
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok teşekkür ederim :) Dimii? ^^
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Bizi açgözlü yapan bir tuzak var ne yazık ki, kendimizi dizginlemek de bizim elimizde diye düşünüyorum. Teşekkürler.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Yaa, ne mutlu bize :) Birkaç defa ziyaret etmiştim ama takipte miyim bilemiyorum, kontrol edeceğim ben de :)
Hoş geldiniz..
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Eveet :) Pek yakınız hepsiyle.