Vazgeçmem :) / Meydan Okuma #12

12. Yaşasın meşhur moda blogger'ı gibi hissedebilirsin bugün kendini. Kullanmaktan asla vazgeçmediğin, bittikçe yeniden aynısını aldığın şeylerini yaz da bilgilenelim..



Şu gördüğünüz güzellikten bahsedeceğim bugün size. Vazgeçemediklerimin en birincisi olur kendisi. Homemade Aroma Terapi tamamen doğal ürünleri kullanarak üretiyor ürünlerini. Ve bu ürünlere gerçekten yansıyor. Ben öyle hissettim desem daha yerinde olur ya da. Bu ürünle ablam sayesinde tanıştım. 

Açıkçası ben elime krem bile sürmeyi unutan bir insanım ki bu tarz ürünleri kullanmayı geçin aklıma bile gelmiyor :) Ama sağolsun ablam almış, bir deneyeyim merakı ile ben de kullanıverdim işte. Ve çok sevdim. Hele yaz aylarında dolaba koyup şöyle serin serin yüzüme sıktığım zaman, ohh miss :) 

Gülsuyunun faydalarını zaten biliyorsunuz. E doğal olunca da hayır denmiyor tabi. İncelemek isterseniz buyrun siteye Tık- Tık

Yorumlar

Berlin dedi ki…
Gül suyunu ben de çok severim. Uzun zamandır almak hiç aklıma gelmemişti, şimdi sende görünce aklıma geldi.👍
ErsinCe dedi ki…
Merhaba Blog yazarı Ayşenur hanım. Blogunuzu severek takip edip okuyorum, Gül suyu içeren ürün tavsiyeniz ve harika yazınız için teşekkür ederiz. Yazarlar arasında düzenlenen Mim etkinliğinde sizinde Blogunuzu Mimlendi yazıyı okumak isterseniz buradan buyurun efem - Mim Yazımız
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Sevilmez mii :) En doğalından da alındı mı tadından yenmez :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Merhaba, hoşgeldiniz öncelikle. Yorumunuz ve mim için çok teşekkür ederim, en kısa zamanda yazacağım.
uzmanamator dedi ki…
Gül suyu canndır
Zeynep dedi ki…
Ben de biliyorum bunu, kullanmıyorum ama sürekli gördüğüm yerlerde 😊
Bak bu konuda da çok aynıymışız, ben de hiçbir şey kullanmıyorum 🙈
deeptone dedi ki…
ilginç aklımda olsun ne hoş gözüküyooo :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Daha ne aynılıklarımız var acebaaa :) Çok sevindirik oluyorum öğrendikçe :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Kendisi de çok hoş Deep :)