YouTube Favori Kanal Listem / Meydan Okuma #16

16. Yine bir liste günü, herhangi bir konuda 10 maddelik bir liste hazırla. Artık konu sana kalmış.

Yoğun bir günün ardından yazmak için bilgisayar başına nacak oturabildim. Bugün sizin için severek takip ettiğim 10 youtube kanalı listesi hazırlayacağım. Biraz kolaya kaçacağım sanırım. Bugünlük böyle olsun :)


Bir kitabı başkasından dinlemeyi pek sevmem ama onlar bu işi gerçekten iyi yapıyor.




En yeni, en güncel bilgileri ondan öğrenebilirsiniz. Öğrenirken eğlenebilirsiniz. Öğrenmeyi çok çok sevebilirsiniz. Öyle güzel bir insan. 




Tüm videolarını izlemeye yeniden başlayacağım, bu sefer not tuta tuta. Orjinal ve çok faydalı bir kanal.





İzlerim ama genelde yapmam. Kadının enerjisini seviyorum :)




Örme konusunda çok iyi. Anlatımını da seviyorum. Sık sık uğradığım güzel bir kanal.






Ajandamı süslerken ilham aldığım naif kanallardan biri. 




Bu da bir diğeri :)



Bir diğer izlediğim ama yapmadığım kanal da bu. Ama bunu bayıla bayıla izliyorum. O sesler o kadar güzel geliyor ki kulağıma. Gözlerim kapalı olsa, sadece dinlesem yeridir :)




Favorim olur kendileri :) Her bir videosunu bayılarak izliyorum. Ondaki beceri ve azmi kendimde de keşfetmek istiyorum :)




Çok severek dinliyorum, müzikleri hissederek çaldıkları yansıyor dinleyene :)
























Yorumlar

Zeynep dedi ki…
Aaa bak bu liste fikri de ne hoş😊
Yapan oldu mu bilmiyorum ama hiç aklıma gelmezdi böyle bir liste oluşturmak 😊
Hemen inceleyeceğim kanalları, Refika hariç hiçbirini bilmiyorum 😊Ve Refikanın enerjisine ben de bayılıyorum, ama ben yaptıklarını da yapıyorum tabii🙈
efsunvari dedi ki…
Ajanda icin ilham aldigin kanalsaki videoyu izledim ve hayran kaldim. Gercekten basit islerden harika sonuclar elde edebiliyoruz demek ki :)
Şeyma Fraser dedi ki…
Refika’nın mutfağı ❤️
deeptone dedi ki…
incelerim hepsini, kitap dinlemeyi seviyom, çinli kız en çok ilgimi çektii :)
Editör dedi ki…
Kanalları inceledim.Baris adlı kanal çok farklı geldi bana abone oldum
Gizem dedi ki…
Barış Özcan'ı bende severek izliyorum harika videoları var insana

çok şey katıyor , 1 ses 1 kitap kanalını daha önce duymamıştım

hemen bakıyorum teşekkürler 😊
*mehtap dedi ki…
The piona guys ve Barış Özcan'ı eşim çok sıkı takip eder.Benim video kanalları ile pek ilgim yok.Ona zaman kalmıyor.Bir tek Cüneyt Özdemirİ izliyorum.
öneri makinesi dedi ki…
9 numara ne güzel bir öneridir, bayıldım <3. 6 ve 7 benim ilgi alanım zaten, o tarz videolar izleyip o fırçalardan aldım çünkü öyle güzel çizip boyuyorlar ki kolay sanıp alıyorsun :). Bende de yetenek yok bakalım ne olacak :).
ezgi dedi ki…
Müzik dışında ya da birşeyin yapılışına bakmadığım sürece çok youtube a takılmam. ama yemek tarifi ise Refika vazgeçilmezim, yapmalısın bence çok lezzetli oluyor tarifleri :)
Ruhun Doysun 'dan birkaç video izledim devamını getirmek istiyorum.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ben de yapacağım birkaç tane, not ettim. Kadının hakkını vermek gerek değil mii? :)
Favorilerini benimle de paylaş bir ara :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Kesinlikle ya, yeter ki biraz vakit ayıralım, biraz sevelim, biraz önemseyelim yaptığımız işleri :) Sonuç hayran kalınası oluyor her zaman, her ne yaparsak yapalım.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Herkes pek bir seviyor Refika'yı :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çinli kız beni mahvediyor :D
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Gerçekten çok farklı, orjinal ve özgün biri :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Eveet, özellikle teknoloji ve bilim sanat üzerine güzel içerikle üretiyor.
Rica ederim, umarım faydalı olmuştur :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Doğrudur, gün içinde o kadar çok boş vaktim oluyor ki.. Ben de bunlarla vakit öldürüyorum işte.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Sormaa! Her izlediğimde ayrı bir hayran bırakıyor kendine :) İnanır mısın onları yazarken aklıma direkt sen geldin :) Bence sen üstesinden gelirsin o fırçaların..
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Ne güzeel. Fayda sağlamayan şeylerden ne kadar uzak olursak o kadar iyi aslında.
Ruhun Doysun'a ben de yeniden başlayacağım :)