Ayı Winnie ile bir gün


8) 24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin ? Maceralarını çok merak ediyorum. 




Çocukken çok fazla çizgi film seyretmezdim. Günümün çoğu sokaklarda geçerdi. İzlediğim bir iki çizgi filmden en sevdiğimse Winnie the pooh idi :) Ayı winnie bana hep çok tatlı çok sempatik gelirdi. Sanırım yediği balların sırrı :)) Onunla bir gün geçirecek olsam ormanları birlikte talan etmekle geçerdi herhalde. Ağaç evleri gezmek, her birine misafir olmak isterdim. Kaplan Tigger ile gökyüzüne zıplamayı, eşekçik ile gün batımını izlemek... 

Yorumlar

Bir başka gezgin dedi ki…
:)))) sempatik karakter :)))
mavilale dedi ki…
nasıl eğlenceli bir ekipti. kızım küçükken beraber seyrettiğimizi hatırlıyorum.
ayı winnie nin tipi bile isanı mutlu ediyor..:)
Esen Can dedi ki…
Çok neşeli bir karakter seçmişsin ;) İyi eğlenceler :)
Gonca dedi ki…
Winnie ve dostları çok severim kızım küçükken birlikte az izlemedik :)
Derya dedi ki…
Winni çok tatlı gerçekten bana biraz geç kalmıştı tabi ama izledim yine de bende :)
ben de gelmek isterdim valla pooh a bayılırım bal gibi tatlıdır :))