Meydan Okuma | 6

Selamlar,
Altıncı güne gelmişiz. Ne çabuk :)

6. Son günlerde sana ilham veren ne okudun, izledin, gördün ya da dinledin? İster listele, ister tek tek anlat. Senin yaratıcılığına kalmış.

 Hayatta ilham aldığımız bir dolu şey var. Bazen bir kitap, bazen müzik ya da doğanın bize sunduğu güzellikler. Tüm bunları görebilirsek bize ne çok şey kattıklarını da anlayabiliriz. Ama işte çoğu zaman gerçek manası ile göremiyoruz. Dilerim, görebilenlerden olabilelim :) 
Son zamanlarda bana ilham olan bir filme rastladım. Hichki (Hıçkırık);



Hint filmlerinin öğretici mesaj veren cinsten olanlarını çok seviyorum. Bu da onlardan biri. Turet sendromu olan bir öğretmenin hikayesinden bahsediyor. Mesleğini yapmak isteyen ve bu yolda önüne çıkan engelleri aşmak için elinden gelen her şeyi yapan bir öğretmen... Sendromu kendisinden başka herkese engel. O ise bunu kendisine asla engel olarak görmüyor ve mücadelesine büyük bir tutku ile devam ediyor. Bu bir başarı hikayesi, evet. Engel olarak gördüğümüz çoğu şeyin aslında aşılabilecek zorluklar olduğunu görebilmek lazım. Engel olarak nitelendirdiğimiz durumların, aslında yapacağımız işten bizi tamamen alıkoyamayacağını anlamamız gerekiyor. Allah'ın izniyle biz istersek aşılamayacak hiçbir engel ya da zorluk yok. Bunu bilmeli, çaba sarf etmeli ve gönül vermeli...

Yorumlar

Bir başka gezgin dedi ki…
Yıkılmak zorunda olan zihinlerdeki duvarlar.
Gonca dedi ki…
Çok beğenerek izlemiştim bu filmi :)
Ebemkuşağı dedi ki…
Filmi merak ettim bakacağım bir ara..
Bu filme, geçenlerde televizyonda rastlamıştım. Tam olarak izlememiştim, ama yakaladığım kadarıyla, iyi hissettiren filmlerden olduğunu söyleyebilirim. Ama aklımda, bir gün oturup başından itibaren seyredeceğim :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)
Esen Can dedi ki…
Merak ettim filmi..
İnşallah dediğin gibi olabilelim, zamanla erişiliyor sanki bu aşamaya. Gençken, daha kırılgan, daha çabuk pes edebilen yapıda oluyoruz ya da belki biraz özgüven eksikliği böyle hissettiriyor...
İnşallah :)
oytunla hayat dedi ki…
Bu tarz filmleri ben de çok severim...
uzmanamator dedi ki…
hikayesi güzelmiş :) izlenesi bir filme benziyor
Kiremithanem dedi ki…
Nasıl merak ettim ama çok zor bir şeyler izlemek evde gün boyunca hayat çocukların etrafında dönüyor desem yeridir akşam açıp izlemek için de enerji kalmıyor,tadını çıkar bu gunlerin🧡ciddiyim🙈
Meczup Yazar dedi ki…
Bu filmi çok yakın bir zamanda trt de izledim. Çok hoşuma gitti. Gerçektende ilham veren bir film.
Tavsiyen için teşekkürler. Bende tavsiye ediyorum herkese (:
Saygılarımla. Vesselam...
mavilale dedi ki…
hint sineması çok nahif ve insancıl hikayeler anlatıyor. bende severim. rani zaten çok hoş bir hanım.
Şevval dedi ki…
Hint filmlerine karşı hep bir önyargım var ama sanırım bu önyargıyı yıkmanın zamanı geldi. Film güzele benziyor :)
Yüreğimin İklimi dedi ki…
SEVEREK İZLEMİŞTİM BU FİLMİ.
ezgi dedi ki…
Afişi görünce yüzümde bir gülümseme... Televizyonda denk geldim geçen gün filme, ama bir yandan da birşeyler yapmam gerekiyordu. Detaylı izleyemedim ama izlediğim kadarı bile öyle hoşuma gitti ki...

Dangal filmi var bilir misin ? O film de bende aynı etkiyi yaratıyor. Ama bir gün filmin tamamını izleyeceğim inşallah <3
Bu filmi birkaç arkadaşta daha gördüm ve epey merak etmeye başladım :)
deeptone dedi ki…
izlemedim saool, hint pakistan malezya endonezya filmlerini çok seviyom zaten, dizilerini de. ama hint dizileri uzun onları izlemiyom :)
Ay Işığı dedi ki…
Ah, ben de bu filmi üç gün önce izledim. Duygulandım da biraz. Öğretmen olmadan önce de öğretmen filmleri izler izler duygulanırdım. Ama iki farklı zamanın duygulanma nedenleri nasıl da farklı oluyor, ne garip...Güzel bir filmdi, keşke filmler gibi hayatta da mutlu sonuçlar elde etsek hep :)
Zeynep dedi ki…
Hıımmm..sana ilham olduysa yazayım bir kenara hemen :)
fatmauzmez.blog dedi ki…
bu filmi not aldım....